Ja volgende week dagexamen pa en de week erop avondexamen pa. Ik heb mezelf dus 2 kansen gegeven, omdat ik pdb in januari gewoon wil afronden! Ben er zat van! haha
Boras
Geplaatst: 04-01-12 14:41
Mijn man schrijft zich standaard in voor 2 examens per onderdeel om de slagingskans zo groot mogelijk te maken Een inschrijving wordt betaald door zijn werkgever, de andere betaalt hij zelf.
Hij doet volgende week en de week erop (alles dubbel he) ook mba examen. Pdb heeft hij al gehaald.
Echt waar, daar kan ik op 1 of andere manier met mijn hoofd niet bij. Anders kun je toch altijd nog op in april ofzo of juni? Mocht je zakken... Als ik geld had, zou ik het misschien ook wel doen
Ja, maar als je zakt moet je weer alles over een half jaar (vanaf nu over 3 maanden) opnieuw leren. Dat risico wil ik niet lopen. Terwijl je het nu wel gewoon kent, maar de kans op een examen dat je niet ligt toch wel aanwezig is. Met 2 kansen weet je wel bijna zeker dat je hem hebt.
Hahaha ik vandaag ook examen gehad, en heb ook geen flauw idee. Laten we er het beste maar van hopen! Nu 1 weekje doorleren om de zwakke punten aan te scherpen, en dan volgende week nieuwe kans.
Boras
Geplaatst: 11-01-12 21:47
Mijn man had gister mba examen. Volgende week nog 2 keer.
Mijn man schrijft zich dus 2 keer in voor een examen, omdat hij dan meer kans heeft om te slagen. Maar ook omdat hij en anderen hebben gemerkt dat er een duidelijk verschil is tussen de moeilijksgraad van het dagexamen en avondexamen. Eén van de twee is iedere keer weer een stuk moeilijker dan de andere. Hij wil zeker zijn dat hij de makkelijkere versie treft
Coentjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-12 14:24
Waaaaahhh de antwoorden staan op de site van associatie... als ik die moet geloven heb ik een voldoende joehoee!!!
Maar hoe vaker dat ik het nakijk, hoe meer foute antwoorden ik tegen kom (maar misschien antwoorden die ook goed zijn) dus hopen dat het boven die 5,5 blijft, ben er niet meer zo zeker van. Brrrr spannend
Ik durf niet te kijken... Heb afgelopen week MBA statistiek en Financiële rapportage gedaan. Statistiek heb ik denk ik wel heel goed gemaakt. Maar Financiële rapportage was een ramp.. en aangezien die samen geteld worden... (Statistiek 1x en FA 3x = samen 1 punt). De week ervoor heb ik Belasting gedaan en dat is een 50-50 gevoel... Ik heb de datum voor m'n her in april al op de kalender gezet. Was zoooo teleurgesteld. Had echt goed geleerd en geoefend. Maar het examen bleef eigenlijk maar bij 1 opgave, en daar borduurde alles op verder. Normaal zijn het meestal verschillende opgaven ook over andere onderwerpen, dus als je het ene niet weet kan je weer gewoon verder met het volgende deel. Mag echt een godswonder zijn als ik dat heb gehaald...
Van mede examen/klas genoten had ik trouwens gehoord, die hadden ook alle examens 2x gedaan, dat het eerste examen van Financiële rapportage ook een echt drama was. Dit keer dus niet 1 makkelijke en 1 moeilijke..
Heb stiekem toch gekeken, maar alleen het dagexamen staat er nog maar op. Maar voor Belasting heb ik minimaal een 6,2!! Whoei!!!!!! In elk geval 1 die ik van het lijstje af kan strepen!
Inmiddels heb ik beide examens (dag en avond) nagekeken. Ik ben blij dat ik weer voor 2 examens ben gegaan! Ik denk dat ik de 1e net niet gehaald heb, maar de 2e wel. Nu nog een week of 5 wachten. DAT is het ergste altijd he! Dat het zo lang moet duren. In tussen tijd ga ik starten met MBA. Haha Denk je klaar te zijn, ga je weer opnieuw beginnen! hahaha
Heeft er al iemand de uitslag van de avondexamens? Ik had het vandaag verwacht, omdat we vorige week die van het dag examen kregen. Maar helaas..... nog niets in mijn mailbox.
Ja ik zit ook al de hele dag/avond te kijken... zo frustrerend! En dan steeds die mailtjes van de associatie met 'onzin' tussendoor... grrr. Maar er is nog hoop, vorige keer had ik om half 12 pas mail..