Heb jij ook wel eens: "bestond er maar een..."

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:22

Dinopino schreef:
klein halster bestaat al die je kan opvouwen. Wanderreithalster. Kan ik hier zo bij de boerenbond kopen.
Een magneet aan je zadel en rijzweep zodat die een keer bij elkaar blijven. Magneetje aan je zadel, zodat je tijdens het rijden je teugels kunt loslaten zonder dat ze richting oren van het paard gaan. Een lengteaanduiding op je teugel, die alarm laat afgaan wanneer je paard te diep loopt. Sensor op je zadel die aangeeft dat je op het verkeerde been lichtdraaft. Een metertje die aangeeft hoeveel kracht je nu op de mond van het paard uitoefent en je een leuk melodietje geeft wanneer de druk juist is.

Paardrijden is toch juist (aan)voelen?
En geen paard is toch hetzelfde?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:22

Hindernismateriaal dat je vanaf je paard kan verstellen en je er dus niet steeds op en af hoeft (tenzij de balk valt :+

Wellicht iets als een administratieprogramma voor een wedstrijdsecreatariaat of vereniging?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:23

Yucca schreef:
Hindernismateriaal dat je vanaf je paard kan verstellen en je er dus niet steeds op en af hoeft (tenzij de balk valt :+

Bestaat ook al! :D wel onwijs duur..

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:41

Een ding dat je paard laat praten :)*

KaasSouffle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:28

hindernispalen met voeten zodat je niet elke keer die palen of balken hoeft te tillen :Y)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:30

Gattuso schreef:
hindernispalen met voeten zodat je niet elke keer die palen of balken hoeft te tillen :Y)

haha. wel handig bedacht!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:31

slidinghoefschoenen.
zodat je geen plates meer onder je paard hoeft te slaan om een slidingstop te maken.

Ipsilonka

Re: Heb jij ook wel eens: "bestond er maar een..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:32

Een longeerlijn maar dan zoals de hondenriemen van Flexi zijn. Dat lijkt me handig!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:35

Ipsilonka schreef:
Een longeerlijn maar dan zoals de hondenriemen van Flexi zijn. Dat lijkt me handig!

dat is al genoemd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:36

_Amigo schreef:

:')

"NEE LAAT ME MET RUST IK BEN AAN HET VRETEN!!!"

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:37

Sodeletuut schreef:
Ik zou graag een model eczeemdeken hebben die de uiers en boven-achterbenen ook mee-beschermd. En natuurlijk de buik, rug, kont, nek en het liefst ook de voorpluk. En dan allemaal in 1 pyama aan elkaar vast.. :)

( off topic, maar die zijn er zeker, zal ff voor je snuffelen

originalJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:38

Een deken die je kan regelen qua dikte, zodat die alle seizoenen te dragen is. Dat mis ik!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:46

MelanieB schreef:
Marlyy schreef:
Een automatische stalschoonmaker. :j
Zou veel werk schelen!

Nou idd _O-
Zo'n luik aan onderkant gaat open en dmv rolband gaat alles naar mestbak :)) en dan hoef je alleen op te vullen of misschien daar ook manier voor verzinnen _O-

" Heb jij Lucky uit stal gehaald?"
" eh, nee dat zou jij toch doen?"
:oo

Lucky is de super originele naam van het paardje ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:52

Borstels waar net zoals bij die swifferdoekjes het vuil/ de haren aan blijven plakken, zodat je zelf niet elke keer helemaal onder zit als je aan het poetsen bent :+

aaapower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 18:29

Top dames!
vrijdag heb ik mijn volgende meeting met de rest dus dan laat ik ze deze pagina's even zien (natuurlijk moet ik alles vertalen voor de duitsers, maar dat doe ik graag!) Ik vind het echt super dat jullie meedenken, heeft er iemand nog ideeen ivm met veiligheid (in het breedste van het begrip!!? Schijnbaar doen nieuwe producten ivm met veiligheid het vaak goed omdat dat natuurlijk erg belangrijk is. Zo niet dan ga maar lekker door met brainstormen!!
xx Anne *\o/*

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:38

Nog ideetje :+ Zo'n draaikruk dat je zittend kunt longeren :')

Mja qua die hondenriem zou je natuurlijk wel aan een paard kunnen aanpassen, dikkere lijn bijv? :+

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:45

Oke, iets met veiligheid?

iets wat je kont beschermt als je valt? :+

Speciale zonnebrillen/brillen die beschermen tegen zand/vliegjes en andere beesten in je oog?

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:48

FunkyMistic; je hebt altijd geweldige ideeën! maar ik denk dat we met die kruk na een tijdje wel draaierig zouden worden :=
TS: wordt er dan ook een product echt gemaakt en ev in de winkels gelegd?

en idd, voor veiligheid, iets wat je stuitje beschermt :)

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:52

aaapower schreef:
Top dames!
vrijdag heb ik mijn volgende meeting met de rest dus dan laat ik ze deze pagina's even zien (natuurlijk moet ik alles vertalen voor de duitsers, maar dat doe ik graag!) Ik vind het echt super dat jullie meedenken, heeft er iemand nog ideeen ivm met veiligheid (in het breedste van het begrip!!? Schijnbaar doen nieuwe producten ivm met veiligheid het vaak goed omdat dat natuurlijk erg belangrijk is. Zo niet dan ga maar lekker door met brainstormen!!
xx Anne *\o/*

Wat ik al zei misschien zijn teugels met ingebouwde reflectie of lampjes wel leuk. :)
En een hoofdstel met een reflecterende streep er in.
Of reflecterende hoes voor over het zadel. ( met ribbels anders is het te glad)
Of laarzen met ingebouwde lampjes. :)
Of reflecterende beugels met hetzelfde erin wat fietstrappers ook vaak hebben.
Of een zadel dat helemaal reflecteerd.

Haha zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. :P

pmarena

Re: Heb jij ook wel eens: "bestond er maar een..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:17

Liksteenhouders die je likstenen en zoutblokken beschermen tegen smelten in de regen , dus met een afdakje of iets er rond , terwijl de paarden er toch nog wel goed bij kunnen :)

En echt goede veiligheidsbeugels...die zijn er ondanks de vele modellen stijgbeugels op de marktt nog STEEDS niet , die aan al mijn eisen voldoen.....

- breed voetbed zodat je niet zo snel van die moeie voetzolen krijgt
- kantelend voetbed zodat je heel ontspannen en makkelijk je hakken uit kunt drukken
- gedraaide ophanging zodat ze altijd "open" hangen , je voet er makkelijk in gaat en je knieën en enkels ontlast worden
- gemaakt van een kunststof dat licht van gewicht is en in de winter niet ijskoud wordt zoals metaal tegen je paard
- met een systeempje zodat je ze vast kunt maken aan je voeten zodat je je beugel niet zomaar verliest
- moeten wel heel makkelijk loslaten bij een val of of als je in een noodgeval snel af wilt stappen
- en dan ook nog betaalbaar :P

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:19

Ghostattack schreef:
Vjestagirl schreef:
Een halster wat echt heel klein op te vouwen is, en dus in m'n jaszak past.

Ja dat zou echt handig zijn :j

Touwhalster? :o?

Bornwildlau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:23

automatische muizenverdelger. verschrikkelijk in de winter di emuizen die door het hooi springen.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:52

Zacht Bakzand :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:02

VivaLaVida schreef:
_Amigo schreef:

:')

"NEE LAAT ME MET RUST IK BEN AAN HET VRETEN!!!"

_O-

Geweldig!

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:08

pmarena schreef:
Liksteenhouders die je likstenen en zoutblokken beschermen tegen smelten in de regen , dus met een afdakje of iets er rond , terwijl de paarden er toch nog wel goed bij kunnen :)

En echt goede veiligheidsbeugels...die zijn er ondanks de vele modellen stijgbeugels op de marktt nog STEEDS niet , die aan al mijn eisen voldoen.....

- breed voetbed zodat je niet zo snel van die moeie voetzolen krijgt
- kantelend voetbed zodat je heel ontspannen en makkelijk je hakken uit kunt drukken
- gedraaide ophanging zodat ze altijd "open" hangen , je voet er makkelijk in gaat en je knieën en enkels ontlast worden
- gemaakt van een kunststof dat licht van gewicht is en in de winter niet ijskoud wordt zoals metaal tegen je paard
- met een systeempje zodat je ze vast kunt maken aan je voeten zodat je je beugel niet zomaar verliest
- moeten wel heel makkelijk loslaten bij een val of of als je in een noodgeval snel af wilt stappen
- en dan ook nog betaalbaar :P

Oeh, doe mij die ma :D