Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Kun je op twitter je volgers ook verwijderen?
Suelza schreef:Op welke pagina? Het is een beetje veel om door te lezen en ik had gehoopt dat iemand daar wel even een kort en bondig antwoord op zou willen geven...
yvonnepuntnl schreef:Suelza schreef:Op welke pagina? Het is een beetje veel om door te lezen en ik had gehoopt dat iemand daar wel even een kort en bondig antwoord op zou willen geven...
Ik vind een zakelijke rekening toch wel erg makkelijk. Al is het alleen maar om de zaken goed gescheiden te houden.
Ik betaal trouwens bij de Rabobank €11 per kwartaal
yvonnepuntnl schreef:Ik vind een zakelijke rekening toch wel erg makkelijk. Al is het alleen maar om de zaken goed gescheiden te houden.
Ik betaal trouwens bij de Rabobank €11 per kwartaal
holly schreef:Ik heb geen tijd om te lezen Yucca. Als ik het niet vergeet doe ik dat van de week even.
Voor de gene die het nog niet wist, hier helemaal links onder in staat een zoekbalkje. Daarmee kun je dit topic door zoeken.
Suelza, als je het vorige topic aanklikt, kun je dus ook dat zoekbalkje gebruiken, heel handig om iets terug te zoeken.
Mocht iemand zich nu erg blond voelen omdat ie hier al jaren rondneust maar dit nog niet wist, wees gerust, ik kwam er ook pas een paar weken geleden achter hoor hihi.