Doe ik ook allemaal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Bitje_ schreef:maarja, dat heeft weinig nut als ik mijn ouders niet kan overhalen
Maar gelukkig heb ik nog 4 jaar om dat te proberen
Eliine schreef:_Bitje_ schreef:maarja, dat heeft weinig nut als ik mijn ouders niet kan overhalen
Maar gelukkig heb ik nog 4 jaar om dat te proberen
Ik lees nu inderdaad in je profiel dat je 'pas' 14 bent. Ga lekker op academies rondkijken, verdiep je erin! En misschien kom je er dan wel achter dat je wel van tekenen houdt, maar er niet een hele opleiding voor wilt volgen. En wie weet kom je wel de opleiding van je dromen tegen. Maar je hebt nog tijd zat om je ouders er enthousiast voor te krijgen! Als je het echt graag wilt, je er goed in verdiept en laat zien wat je er allemaal mee kunt, dan lijkt het me sterk dat je ouders het je echt zullen verbieden.
Enkele beroepen die je na een opleiding op de kunstacademie kunt worden:
- Grafisch Vormgever
- Advertiser/Reclame (en daar is werkelijk GOUD geld in te verdienen)
- Illustrator
- Mode (ben ik niet in thuis dus weet ook niet precies welke beroepsrichtingen je daar voor hebt)
- Fotograaf
- Docent
- Beeldend Kunstenaar
- Animator/Filmmaker
En dan vergeet ik er vast nog een aantal
Fiffill schreef:Ik zou heel graag ook fotografie erbij doen, maar ik weet niet of dat mogelijk is... vind dit zo beperkt. Ik fotografeer ook graag, maar andersom wil ik niet een paar jaar lang alleen maar fotografie doen.