Maar zou jij dan bijvoorbeeld het geen probleem vinden om alleen het technische gedeelte te doen? Of is dat bijvoorbeeld niet mogelijk? (ja ik heb daar dus de ballen verstand van, html enzo)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Navanja schreef:Het ontwerp door 1 partij laten maken en het uiteindelijk laten opbouwen door een andere partij kan problemen veroorzaken, tenzij beide partijen kunnen overleggen.Ik ben dus nu opzoek naar een goeie webdesigner. En wilde eigenlijk iemand anders het grafische deel laten doen, maar is dat een optie denken jullie. Dat ik dat door twee verschillende partijen laat doen?
Navanja schreef:Ja zo'n gevoel had ik ook al,
Lief van jullie aanbodEcht leuk!
Ik zoek wel iemand die een grafische opleiding heeft gestudeerd. Die vriendin van mij heeft dat ook, alleen die haaaat website's maken.. En nu zit ik met de gebakken peren.. want ik wil eigenlijk perse haar! haha. Zij heeft ook die reclame van 538 gemaakt.
Hilda79 schreef:Nee da's niet helemaal correct. Als je zelf iets aanschaft betaal je ook btw die je daar dan weer van aftrekt. Ten minste zo dacht ik dat het was uit mijn hoofd.
Daarom is het soms slim om in de laatste week van december nog iets aan te schaffen zodat je onder die grens komt.
Navanja schreef:Hahahahaha, wat een giller.
Ik heb hem al meerdere malen proberen te downloaden/bestellen, maar bij mij raakt de hele boel in de war en loopt vast.oepsie.
Ik ben dus nu opzoek naar een goeie webdesigner. En wilde eigenlijk iemand anders het grafische deel laten doen, maar is dat een optie denken jullie. Dat ik dat door twee verschillende partijen laat doen?
Nuage schreef:Ik ga trouwens een klein mediabureau opzetten. Dus als hier iemand een tekstschrijver nodig heeft dan weten jullie me hopelijk te vinden
Nuage schreef:Heeft er iemand hier trouwens ervaring met http://www.wix.com?
Hier kan je zelf erg mooie websites bouwen heb ik gezien. Maar volgens mij is het addertje onder het gras dat de webhosting ook via hen moet lopen. Je kunt wel je bestaande domeinnaam naar de wix site laten verwijzen geloof ik.
Nuage schreef:Ben je dan niet erg duur uit?Heeft er iemand hier trouwens ervaring met http://www.wix.com?
Hier kan je zelf erg mooie websites bouwen heb ik gezien. Maar volgens mij is het addertje onder het gras dat de webhosting ook via hen moet lopen. Je kunt wel je bestaande domeinnaam naar de wix site laten verwijzen geloof ik.