Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stil hierow..
om TS even zenuwachtig te maken 
nikita_benno schreef:ik had ergesolliciteerd maar heb hem teruggetrokken landmacht bevalt mijbeter![]()
en omnou overtestappen haha daar gaik spijt van krijgen
hehe
wil ik gewoon graag weten mischien hebben wij er ook wel aan.. want ja helemaal niks vinden klopt ook neit anders had je er toch niet gesolliciteerd lijkt mij?? nikita_benno schreef:mn ps werkt er:P en ik had zoietsvan oke ik probeer t wel hij zei doe het nou doe het nou:p
maar de kl ligt mij gewoon veel meer. bereden brigade lijkt me heel leuk en me ook maar wil niet eerst jaren de straat op daarvoor.

Ben benieuwd

zit dat bij de sollicitatie in?
er he! als ik ergens een hekel aan heb... En nou kan ik me huis ook nog zien...

Susy_Q schreef:Vlaatjee, ik heb je een pb gestuurd over mijn carriere bij de politie en wat tips voor je sollicitatie enz. Te lang verhaal om hier nu te plaatsen.
Succes
zou je hem kunnen kopieren en naar mij kunnen sturen..
)
Ik hoef dat volgens mij niet
Nja, als het zou moeten dan deed ik t natuurlijk wel
Nog niks over gehoord in elk geval. Ja ben aan t hardlopen met sprintjes tussendoor en oefeningen zoals de grond aantikken (heen en weer). Heb alleen geen goede schoenen, maar als ik runnerschoenen koop hebben die weer een zwarte zool en dat mag weer niet in de gymzaal voor de sporttest. En als ik indoorschoenen koop, die zijn eigenlijk niet geschikt voor het hardlopen. Dus best lastig.. vlaatjee schreef:Kamperen!? Pfoe, niet echt mijn dingIk hoef dat volgens mij niet
Nja, als het zou moeten dan deed ik t natuurlijk wel
Nog niks over gehoord in elk geval. Ja ben aan t hardlopen met sprintjes tussendoor en oefeningen zoals de grond aantikken (heen en weer). Heb alleen geen goede schoenen, maar als ik runnerschoenen koop hebben die weer een zwarte zool en dat mag weer niet in de gymzaal voor de sporttest. En als ik indoorschoenen koop, die zijn eigenlijk niet geschikt voor het hardlopen. Dus best lastig..