En verder stond er nog een bonte avond op het programma, is ook niet echt mijn ding. Verder drink ik niet en dan val je er helaas toch vaak al een beetje buiten, hoe dom ik dat ook eigenlijk vind, maja het is wel zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

YankeeBoy schreef:Ik ben zo benieuwd naar hoeveel uur je nou echt aan je studie moet zitten.
Er staat 40 uur voor, maar zal je die uren ook echt nodig hebben?

upendo schreef:Ze zeggen hier dat je ongeveer 35 uur moet rekenen als je het serieus wil aanpakken.
Ik haal het wel financieel, maar echt, de kamers hier zijn schaars als je max 300 euri kwijt wil aan min. 16 vierkante meter..

upendo schreef:Hahaha, ja, ik word de eerste maanden verplicht thuisgehouden door mamslief die het idee dat ik zelfstandig word nogal benauwend vindt, geloof ik.
Maarja, met 3 uur reizen per dag als het OV meezit is wel een beetje veel.
Moet haalbaar zijn! Vergeet niet dat je maar een paar uur college hebt he, als je je paard wil doen moet je in het weekeind misschien ook nog studeren, maar haalbaar is het wel!

en dat ga ik ook zeker de eerste paar maanden nog doen. Qua geld en ouders kan en mag ik op kamers, maar ik wil het zelf niet vanwege het paard. Ik hoop echt dat ik dat kan combineren nog. Ik heb geen vaste baan in het weekend, wel wat oppas adresjes en in de oproepdienst voor het weekend bij de thuiszorg. Ik ga proberen mijn reistijd nuttig te besteden aan school. Lezen of dingen uittypen op de laptop kan ik in de trein ook. Voordeel van thuis wonen is dat je geen tijd kwijt bent aan: de afwas, boodschappen doen, koken, wassen schoonmaken enzovoort. En ik heb hier thuis heeeeerlijk de ruimte ik heb tijdens de keiweek bij een vriendin op een kamer gezeten, maar ik denk dat ik na verloop van tijd echt gek wordt van die 4 muren om me heen. En in een stad rustig fietsen of wandelen zonder bijna onder gereden of gelopen te worden is er ook niet bij...nee, dat is (nog) niet echt mij ding denk ik