He bah, morgen examenfeest/verjaardag met de desbetreffende personen. Zó geen zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kyrkelover schreef:Morgen begin ik weer ja i.v.m herkansing.
Wilde vandaag alweer beginnen maar kon het nog even niet.

in ieder geval heb ik hem nooit zien liggen oid). Ze vindt hem erg lief maar ook stoer! Hij geeft aan dat hij nog niet toe is aan rijden, en zij geeft hem gewoon de tijd. Ze kan met paarden 'communiceren', voordat jullie dadelijk een wenkbrauw optrekken hihi. Maar hij heeft het fijn daar en hij ligt het liefst lekker in de zon! Ik ben echt super blij dat hij bij zo'n lief mens terecht is gekomen!
fijn om te horen toch!
Ze zegt dat ze niet weet wat ik bedoel en dat zij niks over die bus te zeggen heeft
Heb maar terug gestuurd dat ze dingen naar mij stuurt terwijl het duidelijk niet bij mij thuishoort en dat het een beetje banketstaaf over komt. 
) en even gezellig bijgekletst. Vanavond nog gelest met m'n paardje, die deed 't ook weer goed
Joonsel schreef:Krijg nu een sms terugZe zegt dat ze niet weet wat ik bedoel en dat zij niks over die bus te zeggen heeft
Heb maar terug gestuurd dat ze dingen naar mij stuurt terwijl het duidelijk niet bij mij thuishoort en dat het een beetje banketstaaf over komt.

) het er moeilijk mee zou hebben...Maar ik ga wel ff met haar praten dan. Ligt allemaal een béétje wazig. Geen verhaal voor dit tijdstip