Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fempsie schreef:Oh, wat haat ik geschiedenis![]()
Morgen een toets, maar hoe ik dit in hemelsnaam allemaal in me kop moet stampen...
Iemand een tip? Ben wel gewoon op tijd begonnen (eergisteren), maar het wil er echt niet in... HELP ME!?!?! haha, x
cathyvans schreef:Is ook moeilijk... iets doen waar je totaal geen zin in hebt. Maar ja, dan maar zonder zin!Gun jezelf ook een beloninkje, bv even pauze of wat lekkers. En als je het af hebt wat je moest doen heb je vast een heel erg tevreden gevoel. Dan is het in de klas ook wat interessanter; je weet dan waar het over gaat en kunt kijken of je alles goed had. Gooi die pc uit, geef 'm desnoods in bewaring bij iemand en aan de slag
![]()
@ Na het VMBO kun je toch alsnog Havo gaan doen? Joh, als je later volwassen bent maken die paar jaartjes echt HELEMAAL niks meer uit.
Dat zal ik dan nu ook maar eens doen wat ik preek! Zou al een uur geleden aan de boekhouding beginnen.Bokt is te leuk, ook voor ouderen, haha!!
mariskalove schreef:fempsie schreef:Oh, wat haat ik geschiedenis![]()
Morgen een toets, maar hoe ik dit in hemelsnaam allemaal in me kop moet stampen...
Iemand een tip? Ben wel gewoon op tijd begonnen (eergisteren), maar het wil er echt niet in... HELP ME!?!?! haha, x
Geschiedenis is SUPERLEUK!![]()
dat is echt mijn lievelingsvak! mede door de docente
Jinte schreef:Hey, mag ik mij hier ook melden?
Ik doe momenteel ook examens, HAVO. Vandaag 1e gehad, Nederlands. Was erg pittig. Scheelde dat ik daarvoor niet echt hoefde te leren, alleen maar oefenen.. Maar, morgen heb ik wiskunde en daar heb ik nog bijna niets aan gedaan.
En een vraagje voor mensen die (redelijk) goed zijn in geschiedenis.. Hoe kun je dat het beste leren? Ik heb vrijdag examen geschiedenis maar zou niet weten hoe ik nou het beste alles kan leren.
Ga me vanavond maar even een uurtje van bokt bannen om sowieso belangrijke formules van wiskunde in de rekenmachine te zetten!