Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astriidj schreef:Phylos schreef:Oke ik heb nog 1 vraag
wie heeft hier bio 2007 I gemaakt en kan/wil mij opgave 21 uitleggen. Gaat over de hardy en weinberg wet en ik heb dat nooit gesnapt. Het moet antwoord a zijn maar ik heb geen idee waarom
Had het nieuwe topic nog niet gezien. Maar het staat voor je in het oude topic
Chris schreef:Lezen jullie eerst de tekst, of gaan jullie meteen schrijven tijdens het lezen?
FantasyB schreef:Cherellee_ schreef:Ik heb ook altijd meerdere lagen aan. Het liefst hempje, shirt en daarover een dun vestje. Kan je veel uit doen
hahahaha. Als je dan vooraan gaat zitten en steeds een laag uittrekt tot je alleen nog maar een heel doorschijnend dingetje aanhebt worden alle jongens afgeleid en maken ze het slechter. Wat op landelijk niveau betekent dat het gemiddelde oplaag gaat. Wat voor ons betekent: Juist ja, EEN HOGERE NORMERING
Meiden, ik zit op een spoor![]()
Ik snap trouwens iets niet. Ben bezig met m&o. In verschillende examens ben ik die levensfases van een product tegengekomen. maar dat staat in het boek omschreven als se stof. Hallup?
Bonaire schreef:Productlevenscyclus is marketing en mag je overslaan! In plaats daarvan kun je rechtsvormen enzo verwachten en verenigingen!