Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was wel chill, want wij konden het nu helemaal voorbereiden
Al vind ik het zelf altijd wel heel poedersuiker om over boeken te praten...
Heb mn hoofd even zwart gemaakt (in paint) aangezien ik een rare kop trok, maar als ik m dan in een normale viewer open is ie heel klein?
Naja heb m maar wel ge-upload, dus als jullie m goed willen zien moeten jullie maar inzoomen 
Haha, nee de jurk is strapless, maar ik heb nog geen strapless bh voor onder mn jurk 
Heb zelf niet zo'n grote spiegel in mn kamer, dus moest ik die van hun maar even lenen
Hij is echt mooi joh! Vind de bandjes niet storend overigens
Die bandjes zijn idd niet zo storend aan de voorkant, maar aan de achterkant zie je wel echt de sluiting van mn bh zeg maar lopen, dus ja dat is niet zo charming
Zaterdag ga ik wss even naar de stad om een goede strapless te kopen

Gittekit schreef:bij ons gaat t over een boekje wat je gelzen hebt, je moet een stukje voorlezen, je moet voorwerpen beschrijven en een verhaal vertellen aan de hand van plaatjes..
Ik ging gisteravond met vriendlief naar Fantasy. en halverwege de tocht (we waren op de scooter) begint me moeder te bellen. Dus ik vond het al raar, want ze wist dat ik op de scoot zat, dus waarom zou ze dan gaan bellen.. Dus ik vraag Eelco om stil te gaan staanzodat ik even kan opnemen en me moeder vertelt me helemaal hysterisch dat alle paarden waren losgebroken en dat ze Fan weer te grazen hadden genomen
(terwijl hij nog apart stond om te genezen) Ze zijn dus gewoon door de draden heen gebroken..
Arm paard. Ik was ook zo blij dat Eel er was (hij gaat niet vaak mee), ik weet echt niet wat ik had moeten doen zonder al die hulp. Allemaal van zulke lieve mensen 
Echt heel erg voor hem. Kan me voorstellen dat je er flink door van slag was!