[HK] VWO eindexamen 2010 IV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dobby91

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:43

Kim, heb jij al frans mondeling gehad?

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:43

Nee, heb ik donderdag en jij?
Ik knijp 'm er wel een beetje voor :P

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:44

Ik heb m morgen, maar geen idee wat ik nou kan voorbereiden. Ik suck @ frans. :=

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:45

Ik ook.. Ik sta een 5,5 door die stomme luistertoets die ik verpest heb :=
Ik hoop dat hij een beetje soepel is..

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:47

Juh volgens mij gaat hij geen onvoldoendes geven, daar zie ik m niet voor aan. Ik ben alleen een franstalige ramp..

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:58

Waar moet jullie mondeling over gaan? Wij moesten normaal gesproken een gesprek van 20 minuten met je leraar houden, maar omdat ie zo ziek was moesten we nu een discussie voorbereiden tussen 2 mensen :) Was wel chill, want wij konden het nu helemaal voorbereiden :)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 17:09

bij ons gaat t over een boekje wat je gelzen hebt, je moet een stukje voorlezen, je moet voorwerpen beschrijven en een verhaal vertellen aan de hand van plaatjes..

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 17:12

Konijntje leeft nog. Dierenarts vond hem te goed om in te laten slapen. We kunnen kiezen tussen laten opereren of afwachten. Maar denk niet dat we 'm laten opereren :o

En echt heel grappig, blijkt dat we al 11 jaar een mannetje hebben ipv een vrouwtjes konijn wat ons verteld was :D

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:03

Oh, dus jullie kan wel iets voorbereiden voor Frans :) Al vind ik het zelf altijd wel heel poedersuiker om over boeken te praten...

Astrid: Fijn dat je nijn nog leeft! Snap ergens wel dat je "het" niet laat opereren... Het is al zo'n oudje en dan nog bestaat sowieso de kans dat het fout gaat natuurlijk... Wel grappig dat je dan zo opeens achter komt dat je nijn opeens een manneke is :P

Ik heb even een foto gemaakt van mezelf in mn galajurk :P Heb mn hoofd even zwart gemaakt (in paint) aangezien ik een rare kop trok, maar als ik m dan in een normale viewer open is ie heel klein? :? Naja heb m maar wel ge-upload, dus als jullie m goed willen zien moeten jullie maar inzoomen :P
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WXJS4HJD.jpg

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:07

Leuke jurk! Zijn die bandjes van je bh of horen ze bij je jurk? :P
Op de achtergrond zie ik ook een leuke kamer :D

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:08

Dank je! :D Haha, nee de jurk is strapless, maar ik heb nog geen strapless bh voor onder mn jurk :P
Die kamer is van mn ouders ;) Heb zelf niet zo'n grote spiegel in mn kamer, dus moest ik die van hun maar even lenen :)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:13

Ohhh gave jurk! :) Hij is echt mooi joh! Vind de bandjes niet storend overigens

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:16

Thanks :D Die bandjes zijn idd niet zo storend aan de voorkant, maar aan de achterkant zie je wel echt de sluiting van mn bh zeg maar lopen, dus ja dat is niet zo charming :P Zaterdag ga ik wss even naar de stad om een goede strapless te kopen :)

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:27

Gave jurk idd! :j

@ Astrid; Fijn dat je konijntje nog leeft. Ik weet ook niet of ik wel zou opereren als HIJ ( ;) )al zo oud is.. Kans dat het alsnog fout gaat is zo groot.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:29

Mooie jurk zeg!

@ Astrid: Ik zou ook niet opereren als ik jou was. Maar iig superfijn dat hij nog leeft :)

Wij moesten bij Frans mondeling een kwartier zelf voorbereiden en daarna ging zij een kwartier vragen aan ons stellen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:10

Mijn hjerkansing wiskunde vandaag ging echt poedersuiker...
was veel langer en moeilijker dan de normale toets, vond geloof ik iedereen die hem heeft herkanst... (bijna?) niemand had hem af...

maar anders zou ik sk herkansen, en dat was ook een ramp hoorde ik, want de helft van de opdrachten miste, dus dan had je half 1, half 2, half 3... dus moesten ze eerst dat maken en toen wachten tot ze de andere helft kregen, maarja je hebt wel maar 100 min, en dan ben je al helemaal uit die vraag als je eindelijk het tweede deel ervan krijgt...

Morgen beginnen voor mij de examentrainingen, van 12.05-15.50 maak en bespreek ik morgen scheikunde examen.
jakkes.

Mooie jurk zag ik langskomen!
Leuk dat het konijntje toch nog leeft, hier ook een met een tumor, wordt neit geopereerd, kans op slagen is heel klein, en zolang het nog gaat, gaat het nog ;)
Goed cijfer Cherelle!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:23

Gittekit schreef:
bij ons gaat t over een boekje wat je gelzen hebt, je moet een stukje voorlezen, je moet voorwerpen beschrijven en een verhaal vertellen aan de hand van plaatjes..

wij moesten (ongeveer) precies hetzelfde bij duits! We moesten ook nog een krantenbericht en een thema uit het hoofdboek behandelen

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:30

Ik heb een voldoende voor sk! :D

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:54

Super! *\o/*

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:57

Ga nu met een 5,8 mn examen in, haaallelujah!

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:22

Nou meiden, wat er nu weer is gebeurd :( Ik ging gisteravond met vriendlief naar Fantasy. en halverwege de tocht (we waren op de scooter) begint me moeder te bellen. Dus ik vond het al raar, want ze wist dat ik op de scoot zat, dus waarom zou ze dan gaan bellen.. Dus ik vraag Eelco om stil te gaan staanzodat ik even kan opnemen en me moeder vertelt me helemaal hysterisch dat alle paarden waren losgebroken en dat ze Fan weer te grazen hadden genomen :( (terwijl hij nog apart stond om te genezen) Ze zijn dus gewoon door de draden heen gebroken..
Dus we hadden afgesproken dat ik zou gaan kijken met Eelco hoe erg het was en dat als het echt erg was dat ik hun zou bellen en dan kwamen ze eraan.

Ik kom op stal, vind een doodsbang paard in de stal dat eerst niet eens aangeraakt wilde worden. Ik heb Eelco hem een hele berg worteltjes laten voeren zodat ik zijn (totaal gescheurde) deken af kon doen en rustig naar de schade kon kijken... Op het eerste gezicht viel te allemaal mee, maar hoe verder je keek hoe erger het was. Overal zaten happen, zijn operatiewond was opengegaan en er zat een gigantische kale plek op zijn been waar hij een trap had gehad. Toen stonden de tranen al in me ogen. Waarom hij nu weer? :'(

Eelco stelde voor een stukje te gaan wandelen, maar ik kreeg hem nauwelijks het stalhuis uit, zo kreupel was hij. Dus even op een landje gezet en me ouders gebeld. Tegen die tijd kon ik al niet meer stoppen met huilen. Het is zo oneerlijk.. Waarom steeds mijn lieve oude opapaard?? Hij kan zichzelf niet eens goed verdedigen... Toen me ouders er eenmaal waren hebben we gelijk de beheerder van de stal gebeld die gelijk naar ons toe is gekomen, zij heeft de eigenaar gebeld... Ik heb met Eelco Fan's wonden schoongemaakt en hem wat lekkers gegeven. Na een uurtje ben ik maar weg gegaan, ik kon alleen maar trillen en huilen. Ik was gewoon in shock, zo raar. Ik ben altijd the strongest one around, maar nu knapte er gewoon iets. Ik heb me thuis even omgekleed en ben bij Eelco thuis tv gaan kijken om te kalmeren.

Toen me ouders me vannacht op kwamen halen vertelden ze dat ze samen met de eigenaar van de stal gewoon een afscheiding hebben gemaakt door de paddock, gewoon in twee zegmaar. Dus nu kan hij rustig staan met zijn vriendje, ik ga vanmiddag kijken hoe het met hem is en of er verdere acties ondernomen moeten worden.
Ben er echt kapot van :( Arm paard. Ik was ook zo blij dat Eel er was (hij gaat niet vaak mee), ik weet echt niet wat ik had moeten doen zonder al die hulp. Allemaal van zulke lieve mensen :)

Sorry voor het enorme verhaal, maar ik moest het kwijt.. Mensen om me heen zijn niet zo bezig met paarden..

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:19

Jeetje, je treft het niet zeg.. :n Ik zou waarschijnlijk ook hysterisch worden op dat moment. Gelukkig was je wel al onderweg erheen, dat scheelde denk ik een hoop stress.

Hoop dat je lieve oude opa er weer snel bovenop komt! Y;(

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:03

Ahgos, meisje toch. :(:) Dat is inderdaad wel verschrikkelijk, ik had hetzelfde gereageerd hoor! Hoop dat je opaatje er snel weer bovenop komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:08

Jeetje.. :(:) Echt heel erg voor hem. Kan me voorstellen dat je er flink door van slag was!
Maar je hebt wel super goed gehandeld.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:08

Jeetje wat vreselijk. Paarden zijn hard onder elkaar. Hopelijk geneest het allemaal weer en kan hij straks rustig met zijn vrienden buiten staan