Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Veronique_ schreef:Het blijft idd een meningkwestie Moontje, daar heb je gelijk in. Maar ik denk wel dat menigeen het met mij eens is.
Moontje1991 schreef:_Veronique_ schreef:Het blijft idd een meningkwestie Moontje, daar heb je gelijk in. Maar ik denk wel dat menigeen het met mij eens is.
Ligt eraan hoe je het bekijkt denk ik.
Je kan zeggen een stal is groot voor een stal in nederland (stal is groter dan de gemidelde)
Of je kan zeggen de stal is groot voor het paard
En daar zit wat mij betreft veel verschil tussen ik vindt een stal die groot is voor een stal niet automatisch een stal die groot is voor het paard
Chaos schreef:Ik snap ook nooit zo goed dat iedereen zich altijd zo geroepen voelt Deurne te verdedigen, haha!![]()
Nouja, idd een meningskwestie wat betrefd de stallen. Maar ik weet hoe mijn boxen er thuis uit zien, en ik ken ze op Deurne. Dan mogen mijn beestjes lekker thuis staan, in lekkere grote lichte boxen met veel vrijheid en contact met andere paarden, en bovendien ook nog eens heerlijke dagelijkse weidegang!
x_tico schreef:Mijn fries loopt nu Z1 en ik start hem in't M volgend jaar. Zou het wel heel jammer vinden als ik niet word aangenomen omdat ik een fries heb. Staat toch niet bij de eisen, er staat 1,60 en min 5 jaar.Mama belt morgen maar is..
cin_love schreef:Ik ben vandaag naar de opendag geweest ik vond het er mooi uitzien. Ik vond alleen de studentenflat erg tegenvallen. Het waren echt kleine kamertjes. En dat je hoog niveau moet rijden is er zo ver ik begrepen heb ook helemaal uit. Verder vind ik het belachelijk dat je dure kleding aan moet schaffen waarvan het meeste bestaat uit het merk pikeur. De stalling daarintegen is wel goed geregeld en niet extreem duur maar alles bij elkaar is niet te betalen voor mij of mijn ouders.
x_tico schreef:Mijn fries loopt nu Z1 en ik start hem in't M volgend jaar. Zou het wel heel jammer vinden als ik niet word aangenomen omdat ik een fries heb. Staat toch niet bij de eisen, er staat 1,60 en min 5 jaar.Mama belt morgen maar is..