VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:42

Inderdaad supermooie pony! :)

Nou, ik ben Daphne, 17 jaar en woon in de buurt van Deventer, Overijssel :)
Ik zat te denken om psychologie te gaan studeren, maar eigenlijk weet ik het nog niet echt O:)
Ik heb op dit moment 2 pony's en 1 paard.
Reinout is een 5 jarige NF-hengst waarmee ik net M1 dressuur ben gestart en M springen ben.
Donja is een 12 jarige merrie die sinds kort Z1 en Z loopt.
En dan hebben we nog 2-jarige Chanoux, vader Jackson, en die loopt lekker dik te zijn op de wei :D

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:42

Zo.. t gaat al hard hier :P T wordt gezellig :)
Ik heb echt wel een fijne Pws begeleider. Ze geeft NL, ook heeft mn pws met bio te maken. Ze is wel super enthousiast over onze ideeën :)

Kiki

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:43

Hoi mag ik me ook melden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:43

Ik heb een wiskundedocent als begeleider. Super chille gast. :) PWS gaat dan wel vooral over biologie en natuurkunde, maar ja.
Alle biologiedocenten hebben al zoveel groepjes en die natuurkundegast is niet mijn mattie zeg maar. :')

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 21:43

Nueve schreef:
Haha ja! We hebben onze begeleider al meegevraagd naar Walibi. Hij wilde wel mee als er meer gingen, om roddels in de school te voorkomen. (Vorig jaar is een docent ontslagen wegens relatie met een leerlinge. :'))

Hahaha, zou wel leuk zijn als ie mee gaat. :')

Kivovski, tuurlijk!

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:44

lieziej schreef:
winerieke schreef:

Dankje :D :D Ben er ook echt wijs mee :) Tis een hele grote C-pony O:)

Hahhaa, ik rij met mijn 1.78 anders ook nog wedstrijden met mijn C knol hoor! O:)

ís het een C pony, of "vinden" jullie het een C pony? Al welleens op concours na moeten meten?

Nog nooit na hoeven meteen gelukkig :') Ze was doodmoe gereden, kort op de hoeven en in de houdgreep gehouden en ze meette 1.38 - 1.39 :P

Elise_K

NieneWiep schreef:
Nueve schreef:
Wij hebben vet cool profielwerkstuk onderwerp. 8-)
Achtbanen, de constructie en de invloed van de krachten daarvan op je lichaam.
Biologie, natuurkunde en stiekem een beetje wiskunde B.
Met z'n tweeën trouwens.

Volgende week herfstvakantie, dan weekje les en dan toetsweek. Trip hem nogal voor Grieks. :7

Dat klinkt echt super leuk! Die achtbanen moet je ook vaak uittesten dan, of niet? :D

Lieziej: mijn pws begeleider is ook niet geweldig, hij weet echt totaal niet waar we mee bezig zijn op dit moment, hebben ook alleen aan het begin van het jaar een bespreking met hem gehad. Even kijken of hij morgen op school is, want ik wil voordat we naar Londen gaan wel wat dingen bespreken...

Ja, herkenbaar... :(:) We helpen elkaar er wel door :D

:wave: Hoi, ik ben Elise, 16 jaartjes jong, (word 3 dagen voor het eerste examen 17 :') ) Ik woon in Hooglanderveen, zit op school in Amersfoort, en mijn knollies staan in Austerlitz
Heb nu al 10 jaar een kleine haflinger, Sissi (1.33 klein) , waar ik sinds een jaar wedstrijden mee start, en verder nog een grote Shet, Maxi (1.18)
Naast paardrijden volleybal ik nog, bij de Dames 3 (we staan momenteel goed in de competitie :D )
Verder werk ik nog 2 dagen per week bij de appie, als vakkenvuller en af en toe als cassiere én bovendien werk ik nog op een springpaarden stal, waar ik op stal help, en de springpaarden train :D Dit doe ik meestal 2 dagen in de week :D

Marlissa92

_Daphne schreef:
Inderdaad supermooie pony! :)

Dankje :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:45

Ik vind jullie nu al gezellig trouwens. 8-) :D

_Daphne

haha, het is hier inderdaad gezellig! :)

sHaKiEjLaVeR

Ik kom me hier ook maar eens melden, kwam het topic pas net tegen! Ook voor mij dus het laatste jaartje, spannend.. Nu al druk aan het leren voor de aankomende schoolexamens direct na de herfst'vakantie' .. Wordt voor het eerst in mijn leven dat ik een groot gedeelte van mijn vakantie aan leren zal besteden!;)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:46

Oh, k zal me ook maar even voorstellen dan...
Kben Renske, 17 jaar en woon in Eck en Wiel (klein gat in de betuwe :))). K rij paard en doe daarnaast aan stijldansen :) Mijn eigen pony, Isjtar, is bij ons huis geboren. Haar moeder en volle zus hebben we ook :) Wij hadden haar overgrootoma al, al een groot deel van de familie dus :) In totaal hebben we hier 8 paarden/pony's staan ;)
Na mn examen wil ik graag geneeskunde gaan doen. Op dit moment ben ik vooral geïnteresseerd in Trauma-chirurgie en revalidatie-arts :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:46

Trouwens. :):)
Nijmegen start aankomend studiejaar ook met decentrale selectie voor geneeskunde! En ik wil zooo graag naar Nijmegen.
Dus daar ga ik het eventjes proberen.
Beetje jammer wel dat ik dus echt geen bijzonder geval ben, dus waarom zouden ze mij kiezen ^)..

Ohja en dit weten jullie niet, dus ik krijg geen concurrentie van jullie. O:) O:)

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:48

Okee dan stel ik me even voor :D

Ik ben Kiki, 16 jaar (jonkie dus :') ) en woon in Groningen.
Zit nu in 6 Atheneum met de vakken NL, Engels, Spaans, AK, Biologie, Scheikunde, Wiskunde B en kunstgeschiedenis..
Zie ontzettend op tegen de laatste 2 maar ik sla me er hopelijk wel doorheen :')
Verder in het leven buiten school heb ik een bijrijdpony, Viola, waarmee ik veel spring en een kat & konijn thuis die geweldig zijn :+: Verder speel ik ook nog piano en fotografeer ik.
Dat was het wel zo'n beetje :Y)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:48

winerieke schreef:
lieziej schreef:

Hahhaa, ik rij met mijn 1.78 anders ook nog wedstrijden met mijn C knol hoor! O:)

ís het een C pony, of "vinden" jullie het een C pony? Al welleens op concours na moeten meten?

Nog nooit na hoeven meteen gelukkig :') Ze was doodmoe gereden, kort op de hoeven en in de houdgreep gehouden en ze meette 1.38 - 1.39 :P

Hahahahhahaha, neeeeejoh! Toen dat meetvrouwtje kwam, ik zo helemaal te vertellen "oh, ik hoop zo dat ze meet als een C pony, hoef ik minder hoog te springen bla bla :+ "
Zegt zij zo: "Je bedoelt dan toch die zwarte? (wijzend op de grote shet)"
Eh, nee, die haflinger daar!
Nee, dat word echt geen C pony hoor! Een grote D!
En toch werd ze 2x op 1.33 gemeten :')

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:50

Nueve schreef:
Ik heb een wiskundedocent als begeleider. Super chille gast. :) PWS gaat dan wel vooral over biologie en natuurkunde, maar ja.
Alle biologiedocenten hebben al zoveel groepjes en die natuurkundegast is niet mijn mattie zeg maar. :')

Mag dat dan zomaar? Kan me voorstellen dat je sommige leraren niet mag, maar ik dacht dat ze ook iets met het vak zelf te moeten hebben..

Ik zal me ook nog even voorstellen:

Vera, 17 jaartjes oud en ik woon in Lisse (vlakbij Leiden). Wat ik wil gaan studeren weet ik nog nog niet zo goed, ik loop al een hele tijd te twijfelen tussen diergeneeskunde en geneeskunde.. maar dat is allebei loten :+
Ik heb een verzorgpaard van 3 jaar jong en dus nog erg baby :+ 't is een ontzettende knuffel maar ook wel een echte clown. ;)
Hobby's zijn leuke dingen doen met vrienden, vriendinnen en vriendje :+: , uitgaan en uiteraard paarden. :)

Elise_K

Ik hoorde ook dat bij Industieel Ontwerp in Delft (wat ik wil gaan doen) ooit ook eens nummerus fixus is geweest :\ Weet iemand waar je kan kijken of dat dit jaar ook is?

Isjtar

Nueve schreef:
Nijmegen start aankomend studiejaar ook met decentrale selectie voor geneeskunde! En ik wil zooo graag naar Nijmegen.
Beetje jammer wel dat ik dus echt geen bijzonder geval ben, dus waarom zouden ze mij kiezen ^)..

Ohja en dit weten jullie niet, dus ik krijg geen concurrentie van jullie. O:) O:)

Oehoeh! Dat vind ik heel erg goed nieuws! :D :)) Kzit op dit moment te twijfelen tussen Maastricht en Leiden, maar Nijmegen lijkt me op zich ook wel leuk. Als ze dan ook nog eens decentrale loting hebben is het niet heel verkeerd :D

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:51

Hahah nou die bij ons zei: eerst toen die nog jonger was, nou op het randje, zij mag lekker bij de C's starten, ook 10 cm lager springen enzo :P
En toen die 8 was, nouja, uh zullen we er maar vooraltijd een C'tje van maken? :P

Aangezien die toch niet springt maakt het ook vrij weinig uit :+
Concurrentie scheelt ook niet veel, heb een keer gehad dat ik op de gelderse bij de C-pony's niet door was naar de Nederlandse en als ik (was dezelfde ring/jury) bij de D-pony's zat was ik 3e en mochten er 6 door naar de Nederlandse :+ Niet altijd even positief dus :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:51

Isjtar schreef:
Nueve schreef:

Oehoeh! Dat vind ik heel erg goed nieuws! :D :)) Kzit op dit moment te twijfelen tussen Maastricht en Leiden, maar Nijmegen lijkt me op zich ook wel leuk. Als ze dan ook nog eens decentrale loting hebben is het niet heel verkeerd :D

SSSSTTTTT!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:52

xveer schreef:
Nueve schreef:

Mag dat dan zomaar? Kan me voorstellen dat je sommige leraren niet mag, maar ik dacht dat ze ook iets met het vak zelf te moeten hebben..

Ik zal me ook nog even voorstellen:

Vera, 17 jaartjes oud en ik woon in Lisse (vlakbij Leiden). Wat ik wil gaan studeren weet ik nog nog niet zo goed, ik loop al een hele tijd te twijfelen tussen diergeneeskunde en geneeskunde.. maar dat is allebei loten :+
Ik heb een verzorgpaard van 3 jaar jong en dus nog erg baby :+ 't is een ontzettende knuffel maar ook wel een echte clown. ;)
Hobby's zijn leuke dingen doen met vrienden, vriendinnen en vriendje :+: , uitgaan en uiteraard paarden. :)

Docent moet natuurlijk wel een béétje met het onderwerp te maken hebben, maar in ons geval kon het niet echt anders. Een biologiedocent werd op iedereen met O&O gezet, en de ander zat dus direct al vol.
Aangezien bij natuurkunde ook veel wiskunde B zit, kon een wiskundedocent er dus ook wel op geplaatst worden. :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 21:52

Veel 16 jarigen hier, ik ben altijd overal de jongste. :D

Anoniem

lieziej schreef:
Isjtar schreef:

SSSSTTTTT!!!

You put my thoughts into words. :')

sHaKiEjLaVeR

Kikovski schreef:
Okee dan stel ik me even voor :D

Ik ben Kiki, 16 jaar (jonkie dus :') ) en woon in Groningen.
Zit nu in 6 Atheneum met de vakken NL, Engels, Spaans, AK, Biologie, Scheikunde, Wiskunde B en kunstgeschiedenis..
Zie ontzettend op tegen de laatste 2 maar ik sla me er hopelijk wel doorheen :')
Verder in het leven buiten school heb ik een bijrijdpony, Viola, waarmee ik veel spring en een kat & konijn thuis die geweldig zijn :+: Verder speel ik ook nog piano en fotografeer ik.
Dat was het wel zo'n beetje :Y)

Ik ben jaloers! Ik had zo graag ipv. duits spaans gaan doen, maar helaas .. Is niet mogelijk bij mij op school.
Is het een beetje te doen?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:53

winerieke schreef:
Hahah nou die bij ons zei: eerst toen die nog jonger was, nou op het randje, zij mag lekker bij de C's starten, ook 10 cm lager springen enzo :P
En toen die 8 was, nouja, uh zullen we er maar vooraltijd een C'tje van maken? :P

Aangezien die toch niet springt maakt het ook vrij weinig uit :+
Concurrentie scheelt ook niet veel, heb een keer gehad dat ik op de gelderse bij de C-pony's niet door was naar de Nederlandse en als ik (was dezelfde ring/jury) bij de D-pony's zat was ik 3e en mochten er 6 door naar de Nederlandse :+ Niet altijd even positief dus :')

Jaa, dat is opzich ook wel zo... Maarr... ik vind de beoordeling van dresuur in het C veel soepeler hoor! Die van mij loopt alles behalve nageeflijk, en toch presteerde ik het om laatst 196 te rijden en 2e te zijn :')