Ben het volkomen met Elanor eens, je DOET het ook maar. Super dat je deze kans krijgt en neemt, en hopelijk blijf je ons vertellen hoe het gaat. Ik denk niet dat er veel wei is daar in de buurt, maar wel mooie parken om een rondje buiten te rijden,denk ik zo. Maar jij bent verder dus ook creatief? Spannend hoor!
Gefeliciteerd! Geweldig dat je dit avontuur aangaat! Ik ben ook heel benieuwd naar de lessen in de andere 'vakken'; ik hoop dat je veel gaat schrijven hier.
Heel veel succes en vooral: heel veel plezier!
zasread
Geplaatst: 08-09-09 18:25
Gefeliciteerd!! Wat ontzettend bijzonder Je houdt ons toch wel op de hoogte he
Ik hoop dat Urbino ook 'goedgekeurd' wordt, zou wel heel gaaf zijn als je met hem de opleiding kan doen
hoefijzer
Geplaatst: 08-09-09 22:33
Wauw wat ontzettend gaaf zeg! Dat is echt al eeuwig mijn lange termijn droom. Heel veel succes daar!
Lees je topic nu pas.. Als ik vervoer kan regelen kom ik nog voor 1 oktober langs bij jullie op stal! Maar echt heel erg leuk Je baantje in de paardenwereld waar we het zo vaak over hadden gehad Succes ermee!
Wat gaaf en speciaal zeg! Lijkt me leuk om af en toe een update te horen op bokt van je vorderingen.
Merel_Claire
Geplaatst: 10-09-09 11:21
Wauw wat een mooie kans! Geniet ervan!
SannevdM
Geplaatst: 10-09-09 11:21
Had het al gelezen, maar wat ontzettend gaaf. Een unieke kans, waar je ook zeer zeker trots op mag zijn. Heel veel plezier daar en houd ons op de hoogte hè?!