Afgerond HBO psychodiagnostisch werk, bezig met universiteit psychologie
Lisann__
Geplaatst: 07-09-09 17:59
Ik zit nu op MBO niveau 4 Daarna wil ik HBO gaan doen. En zodra ik mijn 1e propedeuse jaar gehaald heb, Wil ik graag nog naar de Universiteit.
Ik wil later zo hoog mogenlijk op zien te komen. En ik zou super trots op mezelf zijn dan ik vanuit VMBO uiteindelijk universitair zou hebben afgerond Ik ben dan wel 26 jaar als ik klaar ben. Maar dan heb ik mijn doel behaald
Maik79
Geplaatst: 07-09-09 18:01
WO, Communicatiewetenschappen + propedeuse Engels
dejavu
Geplaatst: 07-09-09 19:44
Uppojono schreef:
WO Tandheelkunde..
Het niveau op bokt ligt wel hoog, dat zal je niet zeggen als je sommige reacties leest..
Inderdaad, ik wilde ook net zeggen dat er nog een hoop mensen niet hebben gereageerd.
HBO, Maatschappelijk Werk en Diensverlening. Ik zit nu in mijn laatste jaar en ben van plan volgend jaar orthopedagogiek te gaan studeren aan de RUG.
Blinnii
Geplaatst: 08-09-09 22:31
Ik heb voor WO gekozen, studeer aan de Academische Pabo in Leiden en Rotterdam. Ik ben dus zowel op de FSW van universiteit Leiden te vinden (Pedagogische Wetenschappen), als op Pabo Thomas More in Rotterdam.
Heb hiervoor 7 jaar VWO gedaan, omdat ik de eerste keer door omstandigheden gezakt ben. De komende 4 jaar doe ik dus zowel HBO als WO. Zit nu in het eerste jaar, het is een nieuwe studie in Leiden die dit jaar gestart is.
Dat gebeurd dus echt heel vaak men schept graag op over kennis. Bovendien kunnen mensen zich schamen, zover ik het weet is de VMBO nog de school met de meeste leerlingen en die staat hier maar op 3% en ik moet heel heel heel eerlijk zijn, mensen die ik heb leren kennen via wedstrijden of op stallen waren vaak geen HBO en helemaal geen WO Onee ik ken er iets van 5 met WO maar de meesten deden de LAS
Ik heb een VMBO-T diploma en heb 2 jaar paardenhouderij niveau 4 MBO in Zwolle gedaan. Ik begin nu in leerjaar 2 van de MBO- opleiding niveau 4 Horse& Health in Deurne.