Nimue schreef:Wat doe jou er zoal bij Mmouse?
Qua paarden bedoel je of juist het gedeelte zonder paarden

Naast mijn bezigheden met dieren (zie de site in mijn onderschrift

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nimue schreef:Wat doe jou er zoal bij Mmouse?
SuperLiesje schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar misschien kun je eens bij Moravita (moravita @ bokt of http://www.moravita.com) informeren.. zij bieden 2 opleidingen aan op hun stal
timokyana schreef:wanneer is dit? is wel erg vlakbij om te laten schieten
Citaat:Een beetje een vage
Citaat:,maar wel allesomvattend.
Citaat:Ik wil mezelf graag blijven ontwikkelen en heb nog een hoop te leren, gelukkig maar!
Citaat:Paarden zijn mijn eigenlijke passie, en ik wil dan ook zoveel mogelijk leren en ervaring opdoen binnen de richtingen die me interesseren
Citaat:Het leek me fijn om me verder te ontwikkelen door het volgen van een opleiding, en ik ben daar wat over aan het brainstormen
Citaat:Ik heb gekeken naar de opleiding voor paardengedragstherpie
Citaat:Centered Riding interesseert me zeer. Ik probeer
Citaat:eens te gaan kijken hoe tof dat daadwerkelijk is.
Citaat:Verder wil ik met mijn
Citaat:Trec en Endurance starten,
Citaat:en een show maken. (Dromen moet je hebben toch.) Verder wil ik mijn nog verder verdiepen in het grondwerk,
Citaat:Zo heb ik een heel lijstje gekregen
Citaat:ik lees al ene tijdje mee met het topic, meer omdat ik ook opzoek ben naar 'zoiets', wat precies wordt langzaamaan steeds duidelijker. Maar telkens als het duidelijker wordt komt er weer iets bij wat de keuze dan weer zo breed maakt haha![]()
Nadeel is dat alles duur is, uit de buurt ligt, of niet binnen mijn tijdsschema past
Citaat:besloten te doen wat ik kan en wat komt op dit moment, en de rest een beetje warm te houden en me op te storten zodra er daar tijd (en geld) voor is. Inderdaad met zachten ogen op dingen focussen, hoe meer ik dat doe, hoe meer er bij komt wat ik kan gaan doen en hoe sommige dingen dan toch weer afvallen. Goed om te lezen hoe anderen dat ook ervaren dus
Citaat:Als klein meisje zei ik al dat ik later met paarden zou gaan werken en dat wil ik nog steeds. Maar
Citaat:dat weet ik nog niet. Er zijn teveel leuke kanten aan de paardenwereld, het mooiste zou zijn om de bewustwording, het gedrag, de fysieke conditie en passend materiaal te kunnen combineren en daar je werk van maken.
en ben aan hetCitaat:wat niet wegneemt dat ik stukje bij beetje toch wel met kleine stapjes die droom wil
Citaat:vervullen door
Citaat:Werken met paarden
Citaat:voor veel mensen een droom, maar het hoeft niet of wel of niet te zijn natuurlijk. Je kunt ook een
Citaat:parttime baan hebben en er dan nog iets in de paarden naast doen, zodat je toch ermee bezig bent zonder jezelf de blubber te moeten werken voor een habbekrats.
Citaat:ik weet niet of ik voor haar heb gekozen of zij voor mij...ik weet wel dat zij m'n liefde is en dat wij bij elkaar horen. Ik heb dat nog nooit met een paard gehad, ze is voor mij zo speciaal...
Citaat:ze zal altijd m'n mooie meis zijn![]()
En het was zeker een openbaring toen ik las over NH
reiziger schreef:Ik heb ook ooit mijn verzorgpaard gekocht van de manege (Goudse Hout) waar ik destijds reed! Toevallig..Alleen dat is wel al 20 jaar geleden, en toen was ze al oud..Paard leeft al heel lang niet meer.
Ik heb echt zin in die dag acupressuur! En om het boek erover te lezenMisschien als volgende stapje massage, maar ik weet nog niet of ik dat in Barneveld zal doen, of bij Massage Hippique. Ik heb ook echt zin om thuis met mijn eigen paarden aan de gang te gaan ermee straks!
Nimue schreef:Ik wilde ook graag TTeam gaan doen, maar dat weekend ben ik helaas weg. Ander keertje dan maar, dat wordt ook best op veel plekken gegeven. Gelukkig is er zoveel leuks, ik houd mezelf wel bezig.