roxiie schreef:@ Yvonne, de nodige ervaringen met de studie accountancy staan in het topic
Ik zie het inderdaad!
Dank je!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

1 dag in de week nog braaf naar school
Druk met leren
. Daarna begin ik met het vak onderzoeksvaardigheden.
haha ! Maar net een 5,7 en dt was nog hoog in vergelijking met de meeste uit de klas... pfffrenee16 schreef:Nu 2,5 weekje op mijn nieuwe werk gehad. Het is echt pittig en ook weer wennn aan de uren.. Maar het bevalt super ! Soms vel ik me nog wel echt dom, zo recht van school, weinig/geen ervaring. School is ook pittig nu ! Oefentoets gehad. Had geluk dat het over een manege ginghaha ! Maar net een 5,7 en dt was nog hoog in vergelijking met de meeste uit de klas... pfff
Slagingspercentage lag vorig half jaar ook op 20%...
)
. School is ook veel werk nu! roxiie schreef:Nou eerst zes (!!) keer dat ik ‘m niet kreeg. Maar ik was errug vasthoudend. En nu e-mailden ze niet eens terug, maar had vorige week donderdag wel een brief in de bus met dat ik de vrijstelling heb!!He Manon!
Zag je msn berichtje gister nog maar je was alweer weg!!
Super dat je nu vrijstelling hebt
Wat zeiden ze??!
Volgende week vrijdag hebben we er weer 1.. Relaxed schreef:Welk bedrijf ga je werken? (eventueel via pb).Hier gaat ook alles goed! Druk met de voorbereidingen op de OAT! Hebben al 1 oefentoets gehad, nog niet voldoende, moet nog wat meer lerenVolgende week vrijdag hebben we er weer 1..
In april mag ik gaan afstuderen. Heb al een bedrijf, moet alleen nog op kennismakingsgesprek.. Hoop dat ik dan voor 1 sept klaar ben met HBO..
Celiien schreef:Wat doe je nu? VWO? HAVO?Morgen ga ik proefstuderen bij de HHs voor accountancy![]()
heb er helemaal zin in