Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Het reactie terug,
We delen de reiskosten. Zij een dag en ik een dag.Mazzel ik had je niks vergoed, laat zelf maar zien dat je de baan zo graag wilt hebben maar goed ik doe het niet heCitaat:
Maar als sollicitant hoef je niet te kruipen voor je mogelijke nieuwe werkgeverJe werkgever mag ook moeite voor jou doen. Maar dat ligt er natuurlijk aan voor wat voor een functie je solliciteert, wat je te bieden hebt en hoeveel kapers er op de kust zijn!
Ben het in deze kwestie ermee eens, ik had ook geen kilometervergoeding gevraagd.
, vind ik echt zo eng, zulke werkgevers ken ik ook wel. Ik ben nl uitzendkracht, werk soms dubbel zo veel werk af, maar wel heel moeilijk doen over een euro te veel per uur.
zeker als ze het zelfde vermogen hebben.
quincy123 schreef:Hoi,
Sorry voor mijn late reactie maar gister helemaal niet meer op bokt geweest.
Het was echt een super leuke dag! Werkzaamheden zijn leuk, en wat een gezellige mensen daar in Deventer.
Aan het eind van de dag evaluatie gesprek gehad, hij was heel erg positief, maar had vandaag ook nog een sollicitatie... dus hij wilde toch graag kiezen welke de beste is. Dus vandaag of anders dinsdag hoor ik meer:)
KiWiKo schreef:russel, als ik iemand aan het werk heb voor 10 euro het uur of voor 13 euro het uur........... dan kies ik toch voor die van 10 euro het uur![]()
zeker als ze het zelfde vermogen hebben.
dat is puur een economisch plaatje, want een werknemer moet zichzelf wel terugverdienen
Een vak leren ook....Ik vind van de straat plukken en dan met name Marokkanen noemen en dan een Poolse met nadruk op het Pools zijn wel een standaard aangeven. Wat moet ik van het niveau hiervan voorstellen? Als de Poolse dame Nederlands spreekt en een middelbare opleiding heeft gehad in Polen en heeft bewezen dat ze goed voor die specifieke functie zal zijn, heb je gelijk, maar jouw vergelijking geeft mij een gevoel voor een andere insteek, ik kan nl zo verwachten dat jullie niet makkelijk in Nederland geschoold personeel voor die functie kunnen krijgen. Voor bepaalde funkties heb je nou eenmaal een opleiding nodig, daarvan kan je niet van de straat geplukt worden.
zucht ik doe echt strategisch dingen verkeerd in mijn leven