Had je anders verwacht dan? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Op mijn afdeling krijg ik al sinds week 2 geen nieuw werk meer, en op de andere afdeling verdrinken ze in het werk .. dus was ik daar gaan vragen of ik wat kon doen/bijleren , en toen waren ze kwaad omdat ik dat had gevraagd.. Gekken hier!
Maar het is wel waardeloos hoor JulieDR. Ik snap je helemaal! Sterkte
super cijfer ^^
nog heel even!
.
Nog maar 1 dagje trouwens
Joehoe, morgen is het allemaal voorbij. Heb trouwens ook een 8 van school gekregen (dacht ik al). Ben benieuwd of ik nog wat meekrijg, ze vragen wel al de hele week wanneer nou mn laatste dag is maar denk eerder dat ze blij zijn van me af te zijn!
Daar ben ik wel blij mee! Hou van bloemen. Dan is het nu echt klaar, pfffff
Ik loop sinds 6-5 stage en ben 7-7 klaar. Bokt heb ik van voor tot achter gelezen en via hyves ben ik ook helemaal op de hoogte van iedereen. Wat duurt een dag lang als je weinig te doen hebt

) maar door dat gedoe met de vorige stage was ik wel een aantal weken kwijt.. Ik moet 19 weken stagelopen, en ik ga van 5 tot 26 juli op vakantie (dit staat al vanaf december vast ofzo) waardoor die laatste 3 weken er dus niet meer achteraan passen