Wat verdienen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: Wat verdienen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:33

moet zeggen dat ik het ook erg goed heb hoor, mijn collega (heel cru om te zeggen maar sta boven haar) die verdiend nog niet eens de helft en die werkt net zoveel uur als ik doe.
De baas wou me graag hebben en daar moest natuurlijk wat tegenover staan :=
Denk niet dat elke baas zo gek is trouwens, maar er valt wel degelijk goed gesmeerd brood te verdienen in de paarden.

ik ken genoeg stallen, waar je voor het minimum werkt (en waar je met een full time baan mijn salaris nog niet hebt) questie van goed bij de pinken zijn en veel ervaring hebben.
ik heb het geluk gehad dat ik met m'n neus in de boter ben gevallen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:36

Pashon schreef:
ik werk 20 uur per week en heb €1600,- netto in de maand

met het bedrag wat jij verdiend kan je wel rondkomen hoor ts, enkel kan je geen leuke dingen doen in de maand en of je hiermee ook een paard kan onderhouden lijkt me sterk tenzij je jezelf ergens op kort.

edit: ik heb hiervoor in de horeca gewerkt en daar verdiende ik wel aanzienlijk minder. momenteel ben ik werkzaam op een dressuur/ africhtingsstal als stalmanager, stalruiter, intructrice en administratief medewerker van alles wat dus. de "rot" klusjes om het zo maar even te noemen zoals uitmesten, terrein aanvegen enzo dat doe ik niet.

das ook heel veel betaald hoor in de paarden wereld jij spreekt dus over 3200 euro netto per maand bij 40 uur >;) mag ik jouw baan hebben dan

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:38

Ik werk 38 uur per week als barvrouw, verdien daarmee 1550 euro netto. Dan nog de fooien: 100-150 euro per week.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:41

vind ik niet slecht, zeker met je fooien erbij, zit je toch op ruim 2000 netto!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:42

Ik werk 40 uur per week als Secretaresse en verdien € 2750,-- bruto per maand. Ik rij ook een lease auto, de bijtelling en eigen bijdrage wordt hier nog op ingehouden.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:44

Klopt, ik verdien heel netjes voor de horeca!

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:45

barbara28 schreef:
hahahah, nou die baan waar ik 3375 verdiende, is in Laren trouwens, heeft nog maanden open gestaan omdat ze niemand konden vinden, ongeloofelijk he, voor dat salaris. Maar ik zou er voor geen goud meer naar terug willen, ondanks het fijne loonstrookje elke maand. Vanwege dat salaris heb ik het er 8 maanden volgehouden, anders had ik al eerder weg geweest..

Laren is wel wat uit de buurt, maar dat salaris maakt toch wel een hoop goed hoor :+
Ik heb bij m'n vorige baan ontslag genomen omdat ik het daar helemaal niks vond, dus een veelzijdige baan met leuke collega's is voor mij echt belangrijk geworden.

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:49

ik verdien 400 per maand en werk ong 20 uur in de week als bijbaantje
in de zomervakantie verdien ik 700 in de maand(ene week 50 uur andere 20 beetje verschil) Werk bij de lidl(supermarkt)
toch lekker dat ik 400 per maand kan sparen voor later. hoef zelf niks te betalen dus bijna alles gaat naar mn spaarrekening

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:58

[LZP] > [STW]

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:03

Ik ben 25 en verdien momenteel 2215 bruto als juridisch secretaresse, voor 36,5 uur. Denk dat ik het daar behoorlijk redelijk mee doe :)

Maar merk wel dat het echt heel erg kan schelen waar je zit. Ik ben nu druk aan het solliciteren ivm verhuizing (wat níet op schiet, maar dat geheel terzijde) maar op de salarisindicaties valt geen pijl te trekken :n
Het toppunt was een gesprek dat ik had als directiesecretaresse bij een bekende grootgrutter, heel leuk gesprek en ik had er zin in... totdat bleek dat ze me 1700 bruto wilden bieden >;)

Voor functies die voor mijn gevoel veel lichter waren, worden weer bedragen in de richting van 2500-2600 genoemd.
Wat er bedoeld moet worden met "marktconform" als ik dat lees in een vacature... géén idee }:0 schiet mij maar lek :')

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:05

tita schreef:
Pashon schreef:
ik werk 20 uur per week en heb €1600,- netto in de maand

met het bedrag wat jij verdiend kan je wel rondkomen hoor ts, enkel kan je geen leuke dingen doen in de maand en of je hiermee ook een paard kan onderhouden lijkt me sterk tenzij je jezelf ergens op kort.

edit: ik heb hiervoor in de horeca gewerkt en daar verdiende ik wel aanzienlijk minder. momenteel ben ik werkzaam op een dressuur/ africhtingsstal als stalmanager, stalruiter, intructrice en administratief medewerker van alles wat dus. de "rot" klusjes om het zo maar even te noemen zoals uitmesten, terrein aanvegen enzo dat doe ik niet.

das ook heel veel betaald hoor in de paarden wereld jij spreekt dus over 3200 euro netto per maand bij 40 uur >;) mag ik jouw baan hebben dan

als ik full time zou werken zou ik rond de €3000,- netto verdienen.

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:06

Jemig, ik heb het echt niet goed gedaan bij mijn salarisonderhandelingen zo te horen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:07

Ik werk als Officemanager/Managementassistente/Administratief-secretarieel medewerker in een ziekenhuis.

Ik werk 40 uur per week, waarvan ik er 36 uitbetaald krijg, de rest is compensatie.

Ik verdien nu 1900 netto. Wat het bruto is weet ik niet. Dit is Incl. reiskosten etc.

Iloonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:07

Prinnie schreef:
Jemig, ik heb het echt niet goed gedaan bij mijn salarisonderhandelingen zo te horen.

Hier nog eentje...

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:08

1700 euro, voor een directiesecretaresse, die zijn gek!!

Ik zei al, bij mijn eerste baan verdiende ik 3300 GULDEN, maar ik vergeet er nog een...tussen mijn havo en schoevers, heb ik een jaar gewerkt als secretaresse bij een makelaarskantoor. Deed daar echt alles, facturatie, verkoopfolders, intakes,soms zelfs bezichtigingen. Je lacht je echt dood om mijn salaris daar! 1500 gulden bruto voor 40 uur! Toen hij dat tijdens mijn sollicitatie zei, dacht ik ook wel, pfff...das weinig, maar goed, was toen nog erg blue en durfde geen nee te zeggen. Heb daar trouwens wel erg leuk gewerkt..

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:13

barbara28 schreef:

Ik was ook echt beledigd :o dat geintje kostte me zo weer een halve dag..
Ja, ze konden wel mensen vinden voor dat geld... maar ze hadden liever iemand met wat meer ervaring _O-

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:14

tjsa..voor een dubbeltje op de eerste rij zitten noem ik dat. Het is misschien heel brutaal, maar ik bel vaak van te voren en dan vraag ik gewoon of er een salarisindicatie bekend is. Het is toch zonde van je tijd en van hun tijd als het op dat gebied niet gaat matchen..

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:15

ja maar goed, je verwácht toch ook niet zo'n salarisindicatie :n maar blijkbaar is bellen vantevoren nog niet eens zo'n slecht plan..

je kan alles verwachten

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:17

Krijg spontaan een minderwaardigheidscomplex wanneer ik de bedragen zie. :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:49

Heb het hele topic doorgelezen :)
Ik het mijn mbo 3 diploma paardenhouderij. Verder een certificering voor Vastgoed Assistent en ben nu bezig met een opleiding tot Makelaar (officieel via svm nivo)
Momenteel maak ik schoon :+ Niet het leukste werk, maar voor mijn leeftijd verdien ik goed :j Ben 20 en op bungalowpark krijg ik 12,50 netto per uur :) Poets ook nog een paar uurtjes per week bij mensen thuis en krijg daar 10 en 11 euro per uur. Dus is best leuk verdienen.

Ik wil graag verder in de makelaardij, heb voor ongeveer een half jaar terug een sollicitatiegesprek gehad op een makelaarskantoor (heb de baan helaas niet gekregen, maar wel weer veel geleerd en waren erg aardige mensen :j Ging nie tdoor omdat ik gewoon nog érg weinig ervaring had/heb)
Maar kreeg toen dus ook de vraag wat ik wilde gaan verdienen.. Nou, met m'n mond vol tanden dus :=
Weet ook niet hoe groot het verschil tussen bruto en netto is :n
Maar aangezien ik mijn opleiding tot makelaar toch wel komend jaar hoop af te ronden vroeg ik me af, als ik weer sollicitatie heb, wat is dan een net bedrag om als salaris voor te leggen? :) En hoe zit dat precies met bruto en netto? (ik weet het verschil wel, maar ik bedoel als een potentiële werkgever een bruto salaris noemt, hoe kan ik dan uitrekenen hoeveel ik netto overhoud? :) )

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:15

nou ik denk dat als je start nadat je je opleiding hebt afgerond, je een salaris van tussen de 1800 en 2300 euro bruto kan vragen..lijkt mij reeel. Maar goed, das mijn idee hoor!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:24

Ik ben 21 jaar en doe technische administratie en een beetje inkoop. Mijn salaris is ongeveer 2650 bruto en netto houd ik daar zo'n 1650 van over (hier is de bijtelling van mijn lease auto al vanaf, anders zou ik op ongeveer 1750 a 1800 zitten).
Doe het dus zeker niet slecht voor mijn leeftijd :) .

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:05

susje schreef:
barbara28 schreef:

Ik was ook echt beledigd :o dat geintje kostte me zo weer een halve dag..
Ja, ze konden wel mensen vinden voor dat geld... maar ze hadden liever iemand met wat meer ervaring _O-

hmmm vind dat niet zo gek hoor.

Bij ons zit er ook veel verschillen tussen de werknemers maar de meeste mensen neem ik aan rond de 1500-1800 e brutto bij 40 uur alle zijn ouder dan 30 jaar voor werk op een lab, geen ervaring.
De gene die wel ervaring hebben zitten rond de 2200 ongeacht geslacht en ervaring.

Een goede baan vinden is moeilijk }>

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:22

Ik ben 24 jaar en werk als danseres.. werk 3 á 4 avondjes in de week,en ben ongeveer tussen de 3 en de 5 uurtjes op een avond bezig (met autorijden erbij) en verdien rond de 500 euro netto per week..
ligt er een beetje aan hoeveel en hoevaak ik werk.. Het is erg leuk alleen kan ik het niet mijn hele leven blijven doen |(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:52

Ik ben 16 jaar :+ en ik werk zo'n 32 uur in de week..
En per maand staat er zo'n €488 bijgeschreven..
(maar lucky me krijg ik per 2 weken betaald :D heerlijk!!)

Over 2 weken stijg ik weer iets, want dan wordt ik 17..

Oh en ik werk in een supermarkt :j