Hee 
Dankjewel voor jullie reacties 
Patricia: Geld terug vragen kan niet meer, dat kan tot feb. daarna niet meer.
Ik heb een klein aanloopje gemaakt als het ware, van de week om het tegen mijn moeder te vertellen, ik heb verteld dat ik mijn opleiding op dit moment niet zo zie zitten, maar dat ik ook niet weet wat ik wel wil.
Reactie van mijn moeder was daarop dat ik niet mag gaan werken, en dat ze liever heeft dat ik deze opleiding af ga maken.
Ze is bang dat ik, aangezien ik toch niet weet wat ik wil en ik ook nog nooit iets heb gehad van: 'Dat is wat ik wil!', ik opleiding na opleiding ga afstruimen. Met gevolg daarvan dat ik 3 keer in de eerste zou gaan zitten, en in die tijd al mijn opleiding had kunnen afronden.
Ik wil wel een HBO opleiding halen in de toekomst, mijn moeder is daarom ook van mening dat zij liever heeft dat ik deze opleiding gewoon af maak, en dan een HBO opleiding in een andere sector, of zelfde sector, maar andere opleiding ga doen.
Ik ben het hier wel mee eens, maar vind het toch wel wat
Op dit moment word ik van mijn opleiding nog niet echt depressief oid, dus dat scheelt opzich nog wel 
Mijn moeder heeft het niet gezegt, maar ik ben er bijna zeker van dat dit wel het geval is, wanneer ik wel depressief oid wordt van deze opleiding, dan ga ik er zeker niet mee door.
Ik heb voor mezelf ook besloten, aangezien ik er al niet al te sterk voorsta, dat als ik blijf zitten dit jaar, zoiezo stop.
Zo, derde poging om mijn reactie te plaatsen, internet valt er elke keer uit