bij mij op school is wel goede instructie. je moet je eigen leerdoel schrijven, dus waar je aan wilt werken en daar word je specifiek mee geholpen. Alles word zo persoonlijk mogelijk gedaan.
ik ben er in elk geval erg tevreden mee. het niveau van lesgeven is ook tot minimaal Z, en verder kan je ook geholpen worden, maar goed Z is het eindexamen niveau als je dat wilt.
Nee je mag een paar keer zelf een paard mee nemen voor de rest rij je op manege paarden en geloof me daar word je niet vrolijk van.
Begrijp me niet verkeerd we hebben een hoop lol gehad tijdens de lessen, maar leren rijden doe je daar echt niet. Je rijd op paarden je rondje (tenminste dat probeer je hihi) en je klasgenotne en een lerares van schoon begeleiden je dan klasgenotne dan om te leren les geven. Het gaat namelijk neit om het leren rijden in Zwolle maar om het leren lesgeven en begeleiden. Dat in combi met het lesmateriaal, de paarden dus, zorgt voor een hoop hilari tijd en vermaak maar niet voor leerstof.
vivian2
Geplaatst: 08-03-09 17:22
ik ben vrijdag avond op de openavond van het welllantcollege in Houten geweest voor de paardenhouderij. en ben nu de aanmeldings formulieren aan het invullen!