Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. 
Nueve schreef:Ik weet ook wel dat thuis het onderhoud ook flink wat kost, maar het zal toch wat lager liggen gemiddeld gezien..
Het geld an sich is geen probleem. Als ik ervoor een jaar college oid zou kunnen doen, had ik het zo gedaan!
Dan is de verhouding tussen wat je ervoor uitgeeft en weer terugkrijgt wat beter (dus echt qua leren ed)..
Pff. Door dit topic krijg ik weer zooo'n zin om naar Australië te gaan. Maar mijn leeftijd is echt een barrière.
Dat ga ik zelf ook doen voor een jaartje en daar zou je leeftijd geen probleem zijn
Moet er wel bij zeggen dat dat over de €10.000,- heengaat.. Unfaithful schreef:Nueve schreef:Ik weet ook wel dat thuis het onderhoud ook flink wat kost, maar het zal toch wat lager liggen gemiddeld gezien..
Het geld an sich is geen probleem. Als ik ervoor een jaar college oid zou kunnen doen, had ik het zo gedaan!
Dan is de verhouding tussen wat je ervoor uitgeeft en weer terugkrijgt wat beter (dus echt qua leren ed)..
Pff. Door dit topic krijg ik weer zooo'n zin om naar Australië te gaan. Maar mijn leeftijd is echt een barrière.
YFU bied een collegeprogramma aan!Dat ga ik zelf ook doen voor een jaartje en daar zou je leeftijd geen probleem zijn
Moet er wel bij zeggen dat dat over de €10.000,- heengaat..

Nueve schreef:Helaas is dat programma voor 18 en ouder (terwijl ik dan 17 ben) en spreken die landen mij niet aan..
Toch bedankt voor het meedenken!
Wordt wel 18 in dat jaar.

)