Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sjukke schreef:Dorée schreef:Ik had vanavond weer een geweldige avond met mijn vriendinnen, al ruim 6 jaar lang en a.s. vrijdag heb ik een huisdiner in mijn oude studentenhuis. Oude tijden herleven, helemaal zin in!![]()
Leukk!!![]()
Haha.
Beetje jammer dat ik mezelf er een beetje mee vern**k, word er niet knapper van, maargoed je kunt niet alles hebben!
Veel plezier! Soda schreef:De bedoeling is toch juist ook dat je er lichtelijk debiel uitziet? Ik herinner me ook nog wel een paar hele gare outfits..Veel plezier!
Al zijn er ook mensen die er hoe dan ook alles aan doen om een mooie outfit te hebben.
.
) en nog een zwarte doek (bandana-achtig) op mijn hoofd ook weer met allemaal blaadjes erop gemaakt. Het was echt een fnatastische avond! 

Het was echt een topavond. Voor de insiders: we zijn om half zes met zijn allen de Woo uitgerold...
Lieke schreef:Mairead, niet helemaal waar hoor dat je lid van een studenten vereniging moet zijn voor een kamer hoor. Alleen Minerva heeft een behoorlijk aantal huizen voor leden, maar ook zonder lidmaatschap kun je een kamer vinden hoor. Zoals ik bijvoorbeeld, van mijn huisgenootjes zijn er trouwens maar 2 lid van augustinus.
Zelf ben ik niet lid van een studentenvereniging, wou het misschien wel, maar je moet er wel veel tijd instoppen en ik hou niet zoveel van dat soort verplichtingen.
Ik ben wel lid van 2 sportverenigingen, mijn eerste jaren vooral actief van een roeiverening en nu bij een klimvereniging. Vind ik leuker en past beter bij mij.
Ook wel lid van een studievereniging, maar doe er niet veel mee.

sjaantje schreef:nee ik zit niet meer in groningen

OoappeloO schreef:Heb jij leuke verhalen gehoord over Augustinus? Ik ben van plan daar lid te worden, twijvel alleen nog met de Blauwe Schuit ivm het zeilen!

), maar zo ken ik ook mensen bij bijvoorbeeld Minerva. Bij iedere vereniging krijg je het wel leuk! Gewoon op je gevoel afgaan! En waarom zou je moeten kiezen tussen die twee? Ik ken best veel mensen die én bij een grote gezelligheidsvereniging zitten én bij een sportvereniging. Moet je gewoon iets beter plannen.
En vaak hebben de grote verenigingen ook wel verschillende sportcommissies, dus misschien ook wel zeilen! (Mijn vereniging in Utrecht heeft dat iig wel.
)
Sub! Dat woord zocht ik! Haha ik bedoelde dus ook subverenigingen, geen commissie.
Maargoed, iedereen begreep de strekking geloof ik. 
.
.
? OoappeloO schreef:Heb jij leuke verhalen gehoord over Augustinus? Ik ben van plan daar lid te worden, twijvel alleen nog met de Blauwe Schuit ivm het zeilen!