Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Hier nog een EX Mac-er. 10 jaar geleden, mn allereerste baantje en wat voor 1. Elke 3 maanden hadden we een crewfeest, alle 3 de Macs van de eigenaar, super. Is waarschijnlijk de leukste baan die ik gehad heb. Helaas gestopt voor mn opleiding ivm stagelopen, hield het niet meer vol. Ik werkte in Dordrecht A 16, toendertijd waren wij de beste van de 3, tegenwoordig is dat Dordt centrum. (de ander is Hendrik-Ido-Ambacht, maar wat ik begrepen heb is dat de eigenaar een CVA gehad heeft, dus ik weet niet of hij nog steeds eigenaar is)
Toen ik er nog werkte hadden we pasjes waardoor je door heel het land heen korting kon krijgen als Macmedewerker. Maar helaas werd dat afgeschaft en kreeg je alleen nog korting als je op de dag van het werken kwam eten en dan was het 50% Maar als mn vader me dan kwam halen kreeg hij uiteraard wel wat lekkers van manager. Dus mn vader vond het helemaal niet erg om mij op te komen halen
Pasamba schreef:Ashley__ schreef:Ja, dacht ik al. Is die ook lekker??
Geen idee, ik lust geen sate dus ik begin er niet aan. Ik vind sowieso heel veel van die broodjes niet lekker want ik hou niet van sla en tomaat enzo. Dus eet meestal mc kroket of kipnuggets of fishfilet, die vind ik de laatste tijd ook super lekker! En frietjes natuurlijk.
efaa schreef:ik hou van de mac !! zou er best willen werken maar zou echt niet goed voor me zijn. zou de hele dag alles opeten. is er iemand die bij de mac in veldhoven werkt? daar kom ik het meest.

Maar mag idd niet eten onder werktijd
(zou wel wat kilo's schelen natuurlijk
) 

lalunamyo schreef:respectloos ? oef , zal je hier eens moeten proberen haha
nee bij ons leuk, en we hebben ook niet het minimum loon precies
het is al keer verhoogt dacht iK !
en het is nog gezellig ook !
hahaElja schreef:lalunamyo schreef:respectloos ? oef , zal je hier eens moeten proberen haha
nee bij ons leuk, en we hebben ook niet het minimum loon precies
het is al keer verhoogt dacht iK !
en het is nog gezellig ook !
De CAO wordt elk jaar verhoogd, haha.

TurdusMerula schreef:Fijn dat je het naar je zin hebt!
Waar sta je het meeste?
Elja schreef:lalunamyo schreef:eigenlijk zouden ze met alle macs samen moeten doenword wel errug druk
het crewfeest waar ik heen ga is met meerdere macs van nederland hoor
delft, almere en tilburg komen sowieso. de rest weet ik niet, maar er komen wel echt super veel mensen
je kan je kont amper keren