Wie volgt er nog meer een opleiding aan HBO Nederland?
Ik zelf doe de opleiding Bedrijfskunde uitstroomrichting Bedrijfskunde.
Groetjes,
Jeannine
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
jennifer14 schreef:Ja het bevalt mij prima. Weinig lesuitval, geen tussenuren dus geen verloren tijd. En tja die negatieve verhalen, ik vind het allmeaal wel meevallen. Volgens mij zijn er op iedere school wel dingen minder.
Het enige is wel dat er niet echt een kantine is, je gaat dus echt naar school voor jezelf en niet echt voor de gezelligheid. Al heb ik het best gezellig met andere studenten hoor!
jennifer14 schreef:@ sheba ik zit op vestiging Utrecht en jij?
_Juultje_ schreef:En hoe bevalt het jullie daar? Wil hier ook misschien bedrijfskunde gaan doen, maar las veel negatieve verhalen op internet.
sheba schreef:jennifer14 schreef:@ sheba ik zit op vestiging Utrecht en jij?
Groningen
.. Ben ook wel eens in Arnhem en Amsterdam geweest, maar daar zijn de kantines niet veel anders..
hahah jennifer14 schreef:Haha..
Ja ik vond het eerste jaar opzich wel goed te doen. Moet nog wel herkansen in september, maar ja. Opzich loop ik qua studiepunten goed, heb er nu 60. En hoe vond jij het 1e jaar?
, examens gehaald alleen het project niet dat vind ik wel jammer maar het lang niet aan mijn inzet. Je bent zo afhankelijk van je project genoten, Was niet een super project groep maarja volgende keer beter. Wat vond jij van de projecten? Mariannedeb schreef:HBO PABO op de Marnix Academie, derdejaars..
jennifer14 schreef:Mariannedeb schreef:HBO PABO op de Marnix Academie, derdejaars..
??
sheba schreef:jennifer14 schreef:Haha..
Ja ik vond het eerste jaar opzich wel goed te doen. Moet nog wel herkansen in september, maar ja. Opzich loop ik qua studiepunten goed, heb er nu 60. En hoe vond jij het 1e jaar?
Ik ben in februari begonnen dus nog maar een half jaar gehad, examens gehaald alleen het project niet dat vind ik wel jammer maar het lang niet aan mijn inzet. Je bent zo afhankelijk van je project genoten, Was niet een super project groep maarja volgende keer beter. Wat vond jij van de projecten?
..
klopt!
.. jennifer14 schreef:Nee volgens mij ook niet.. School staat er ook om bekend dat het kleinschalig is he..
.. Denk trouwens wel dat het een van de weinige scholen is, waar geen tot bijna geen lesuitval is..