Ik vroeg me af of er nog meer mensen op bokt zijn die de hogere hotelschool gaan doen. Ik ga in September naar Leeuwarden deze studie volgen. Ik ben vandaag heen geweest om kleren/schoenen te passen.
Groetjes,
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Hangt van jezelf af Loose.
Als je de reguliere opleiding doet kan je in het tweede jaar een semester (6 maanden) je normale opleiding volgen in Thailand/Zuid-Afrika/Quatar/China. Dan kan je in je 3e jaar je minor(s) ook in het buitenland doen, weer 6 maanden. En tenslotte je hele laatste jaar is stage en dat kan ook in het buitenland. Dan ben je dus 2 vd 4 jaar in het buitenland!
Ik ga fast track doen dus dan wordt het wel iets moeilijker, maar stage wil ik sowieso in buitenland doen.
Mocca schreef:Curly in Leeuwarden is het wel Hoger Hotelonderwijs, en Hogere Hotelschool.
Mocca schreef:Ik heb alles besteld.
Behalve de boeken van frans, ik heb een hekel aan frans en er stond bij dat het een keuzevak was, dus die heb ik niet genomen.
Maar ik heb liever 2 boeken te veel dan 2 te weinig, en ze zijn altijd handig als naslagwerk. En het is toch al een enorme smak geld, dan kunnen die paar boeken er ook nog wel bij.
Ik heb overigens de helft van de boeken al in huis! Die zijn al bezorgd, terwijl we ze op school zouden moeten komen ophalen.