Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Pecco_Myrthe schreef:En mag je daar fouten in maken?
als je alles al zou weten zou je niet meer naar school hoeven
Pecco_Myrthe schreef:Worden er trouwens veel afgewezen? Of word vrijwel iedereen aangenomen?

) en dat we (ik en het paard) niet genoeg ervaring hadden. Dat ik het paard pas een half jaar had en dat hij daarvoor 2 jaar stil heeft gestaan maakte niets uit.take_one schreef:Op Deurne doen ze sowiezo niet zo moeilijk over dingen.
En ze laten idd iedereen wel binnen, dus zou als ik jou was mezelf niet te druk maken.
Lucy_ schreef:Bij mij deden ze anders erg moeilijk
Ik ben ook geweest en had een negatief advies. Mocht het wel nog een keer overdoen, maar je zit toch zo'n hele dag daar op school en had het eigenlijk wel al gezien dat het toch niet de school voor mij was.
Mijn paard is niet zo makkelijk met springen en was erg gestressd, hij was dus nogal vervelend en weigerde een paar keer. Ik mocht dan een paar keer proberen maar toen hij het 1 keer had gedaan moest ik stoppen. Tjaa, kon dus niet echt laten zien dat hij het wel kán, maar dat hij me op dat moment gewoon aan het uitproberen was.
Ik had ook wat fouten gemaakt in die toets en daar zaten ze ook over te zeuren. Waren dingen die ik wel wist, maar op dat moment kwam ik er gewoon echt niet op. Zenuwen hé
Veder werd er ook gezegd dat het er niet profesioneel uitzag (mijn ouders kopen niet alles voor mij) en dat we (ik en het paard) niet genoeg ervaring hadden. Dat ik het paard pas een half jaar had en dat hij daarvoor 2 jaar stil heeft gestaan maakte niets uit.
Ik weet niet welke opleiding je wilt doen? Maar in de folder stonden ook gewoon een paar fouten. Bij een opleiding staat dat je geen wedstrijd ervaring nodig hebt en bij mij zeiden ze dat ik de wedstrijd ervaring miste. Bij de hoefsmid opleiding stond dat je niet hoeft te rijden en uit eindelijk moet je wel rijden.
maar volgens mij deden ze bij een ander meisje wat bij mij in de groep reed ook moeilijk, haar paard was ook wat moeilijker bij het springen.

Pecco_Myrthe schreef:Dan is het zonde als je een voorstage doet terwijl je niet word aangenomen.
(vond em zelf tegenvallen maar ik scoorde boven gemiddelt...) Rianneke schreef:Pecco_Myrthe schreef:Dan is het zonde als je een voorstage doet terwijl je niet word aangenomen.
volgens mij moesten wij onze voorstage doen voor onze intake...
want toen kreeg ik nog complimenten over mijn goede beoordeling(vond em zelf tegenvallen maar ik scoorde boven gemiddelt...)

Pecco_Myrthe schreef:Das vreemd, bij mij zeiden ze gewoon voor het schooljaar begint..
stalleke schreef:Beetje vreemd wat je allemaal verteld.. de helft klopt niet eens