Ik ben bloemisten en de leuke tijd komt er aan Kerst
Heb weer veel leuke ideeen .. Jullie ook.. je kan je in deze tijd weer lekker uitleven

misschien leuk om ideeen met elkaar te delen in dit topic en te babbelen over de bloemetjes en de bijtjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Esmeralda schreef:heb jij dat spul wat een soort van plastic laagje op handen vormt??

.. Kerst valt inderdaad erg raar dit jaar.. Maandag ben ik ook de hele dag aan het werk in plaats van alleen maandag middag... Sta jij in een stad of in een dorp.. en met ziujn hoevelen.. 
staat nu op mijn website 

.. ik zit in een dorp tegen over de deen iedereen moet ook langs mijn winkel

Mazzel-meid schreef:soo dat is behoorlijk druk zeg!
ik heb een jaar gewerkt (op zaterdag en in de vakanties) bij een bloemenwinkel in een klein dorpje hier vlakbij, waar de mensen echt nog naar de bakker, de slager en dus naar de bloemenwinkel gaan. Echt heel gezellig en vrij exclusief.
ik ga nu verhuizen en zag daar vlakbij ook een leuke vacature als bloembinder.. misschien toch maar reageren, want het kriebelt nog steeds wel een beetje maar ik vind van mezelf dat ik geen hele goede binder ben. Kan wel meekomen en al het basiswerk is wel te doen, maar echt het hele exclusieve is niks voor mij.. dat heb ik niet in de vingers

)