Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Icie schreef:ojah, en
-HBO paardensport in Deurne (Stoas)
nog een ojah![]()
wat kun je worden met de Masterclass van NHB Deurne?
WillemYntJee schreef:Nja k ken Emmen niet echt heel goed, ben er 1 x geweest, maar mn 1e indruk was dat t echt een saai stadje is. We gingen voor een familiefeest naar de dierentuin dus veel heb k niet gezien maar toch in de omgeving heb je verder volgens mij ook niet veel. K ga denk k wel naar de open dag daar, even met mn ouders overleggen.

Weet iemand of je daar fulltime in kan werken? Of moet je humaan ernaast blijven doen?
Suziej schreef:Hippische bedrijfskunde lijkt mij super! Is er iemand die hier wat meer over kan vertellen?

haike schreef:En dier- en veehouderij aan de HAS in Den Bosch? Kan al vanaf het eerste jaar bijna alles richting paard kiezen, dus kan zelf je eigen weg bepalen. Ik nu in 3de jaar en bevalt nog steeds super.
Vragen mogen altijd per PB
) en besloot paarden als hobby te houden.Sentido schreef:WillemYntJee schreef:Nja k ken Emmen niet echt heel goed, ben er 1 x geweest, maar mn 1e indruk was dat t echt een saai stadje is. We gingen voor een familiefeest naar de dierentuin dus veel heb k niet gezien maar toch in de omgeving heb je verder volgens mij ook niet veel. K ga denk k wel naar de open dag daar, even met mn ouders overleggen.
ik kwam heel toevallig in dit topic dus verder heb ik niks toe te voegen
maar ik kan je wel vertellen dat Leeuwarden ook een ontzettend saaie stad
ik studeer daar namelijk, en woon er vlak bij in de buurt