Mijn vraag is of hier mensen zijn met leuke creative ideeën voor een examenstunt ik zit nu zelf in mijn examenjaar en we 'moeten'' dus een examenstunt. Nou moeten we dat niet natuurlijk maar het is bij ons op school gewoon traditie om dat te doen. Ik heb al een beetje gegoogelt maar wou eens kijken of hier nog mensen met creative ideeën zijn.
Tevens is dat natuurlijk ook een handig topic voor andere examenstudenten die opzoek zijn naar een leuke examenstunt.

Vorig jaar bij ons op school hebben ze de docenten allemaal een vuilniszak laten aantrekken (dit diende alleen als bescherming) dan op het schoolplein de docenten tegenover mekaar aan een tafel gezet waarnaar ze geblinddoekt werden en elkaar pundig moesten geven en ik kan je vertellen dat is erg lastig om élkaar punding te geven terwijl je geblindoekt bent en het was een géweldig gezicht echt om je dood te lachen!

Het jaar daarvoor hadden ze eieren op mensen gegooit maar die was niet leuk ben je de rest van de dag vies en het doet pijn. Dus examenstunts van ga de leerlingen nat spuiten met supersoocers of iets dergelijks daar doen we niet aan, dat vind ik persoonlijk ook niet echt leuk.
Nou kom maar op met al die leuke examenstunts!