Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:Heb je een doktersattest voorgelegd?
Ik bedoel: wisten ze dat je meerdere dagen afwezig zou zijn, door een doktersattest of op een andere manier? Heb je laten weten dat je meerdere dagen afwezig ging zijn?
Heb je een dag/week/...contract?
DuoPenotti schreef:LWDaisy schreef:Heb je een doktersattest voorgelegd?
Ik bedoel: wisten ze dat je meerdere dagen afwezig zou zijn, door een doktersattest of op een andere manier? Heb je laten weten dat je meerdere dagen afwezig ging zijn?
Heb je een dag/week/...contract?
In Nederland heb je geen doktersverklaring nodig.
Verder weet ik niet hoe het zit bij een uitzendbureau, sorry ts
beterschap
Avelienvd schreef:LWDaisy schreef:Maar het verklaart wel waarom ze je dan dagelijks willen horen, om te weten te komen of je beter bent.
Hoe kunnen ze dat anders weten, zonder attest?
Op zich niet zo moeilijk... ik ben ziek tot ik me weer beter meld.
LWDaisy schreef:Avelienvd schreef:Op zich niet zo moeilijk... ik ben ziek tot ik me weer beter meld.
In theorie: ja.
In de praktijk: minder makkelijk![]()
mysa schreef:Vind ik toch wel gek. Wat als je bijvoorbeeld in het zh ligt of geopereerd bent? Dan is het toch duidelijk lijkt me?
paardje87 schreef:Hoi allemaal,
Weet iemand of dit mag. Ik heb mij afgelopen week ziek gemeld op werk en nu blijkt dus dat ik automatisch beter word gemeld door het systeem als ik niet elke dag weer bel dat ik ziek ben. Hierdoor ben ik dus de volgende dag alweer als 'beter' in het systeem gezet omdat ik niet in de ochtend tussen 8 en 9 heb gebeld naar hen. Wel heb ik het in een berichtje om 11 uur even nog laten weten nog steeds niet beter te zijn, niet wetende dat je elke dag opnieuw hen op de hoogte moet stellen.
Het staat ook niet vermeld op hun website, mijn verzuimregeling of plaatsingsbevestiging dat dit moet?
LWDaisy schreef:Maar het verklaart wel waarom ze je dan dagelijks willen horen, om te weten te komen of je beter bent.
Achterom schreef:
Eleeke schreef:LWDaisy schreef:Maar het verklaart wel waarom ze je dan dagelijks willen horen, om te weten te komen of je beter bent.
Onze huisartsen hebben geen tij voor een attest of zoiets. dat bestaat ook echt niet hier.