Al sinds ik mij kan herinneren vind ik het schrijven van verhalen, blogs en gebeurtenissen erg leuk. Ik kan mij op papier goed verwoorden. Zoveel beter dan mondeling. Ik vind het fijn om al mijn gevoelens en gedachtenspinsels uit te schrijven en daar een pakkend verhaal van te maken. Mensen te laten lachen en mijn emotie te laten voelen op papier. Ik heb een tijdje een blog bij gehouden over het reilen en zeilen van mijn paard en kreeg daar hele leuke complimenten over mijn schrijfstijl en dat ik leuk kan schrijven.
Daarom wil ik eens uitzoeken wat ik hier mee kan. Wat zijn beroepen die hier bij passen? Op fb kwam ik een vrouw tegen die voor een vrouwenblad werkt, artikelen schrijven bijvoorbeeld? Journalistiek? Een heel boek schrijven vind ik weer niet bij mij passen. Persoonlijke dingen vind ik leuker. De Nederlandse taal mag ik soms nog wel wat bij gespijkerd worden. Ik heb een MBO 3 Secretaresse. Geen idee of dat nog mee speelt als ik een studie op HBO niveau wil gaan doen. (dat ik MBO 4 moet halen) en fulltime naar school is ook geen optie. Een thuisstudie zou wel kunnen.
Alvast bedankt!