Ik werk al ruim 4 jaar bij hetzelfde bedrijf en de laatste periode als teamleider. Inmiddels is mij aangeboden om een andere functie te kunnen krijgen als assistent manager, echter kleven hier voor mij meer nadelen aan dan voordelen.
Het is bedrijf wat graag zo min mogelijk uitgeeft aan zijn personeel, we hebben geen cao waar we op terug kunnen vallen behalve op wettelijk loonschaal. We bouwen onder andere geen pensioen op(al willen de dit wel veranderen)We krijgen dan ook echt gewoon het minimum betaald, dit heb ik toen een klein beetje kunnen onderhandelen omdat ik de functie teamleider kreeg.
Echter heb ik in deze situatie wat voordelen voordat wij een nieuwe manager kregen gedaan, dat zijn vaste werkdagen en vaste vrije dagen. Zo draai ik als enigste geen weekenddiensten en ben ik woensdags altijd vrij
deze situatie is zo gebleven bij onze huidige manager omdat ik niet toegaf om dat te veranderen omdat we al jaren zo werkte. Echter word bij een nieuwe functie verwacht dat ik wel weer in het weekend ga werken minimaal 1 dag en ik mij flexibel ga opstellen wat betreft de dagen, dat is hun belangrijkste eis.
Maar wat is nou een beetje het salaris voor assistent manager? En hoe kan je dit het beste onderhandelen?
Voor mijzelf heb ik al besloten dat ik niet voor 300 euro salaris meer mijn vastigheid ga opgeven en vrije weekende, ik vind dat daar best wel wat meer tegenover mag staan.
Ik ben dus voornamelijk opzoek naar tips, indicatie van loon etc.
(Loon konden ze nog niet aangeven moesten ze zelf ook nog uitzoeken
)Ik heb wel wat voordelen ik ben de enigste met vaste uren contract. Rest werkt op 0 uren basis en krijgen geen vaste uren omdat wij het werk met zijn tweeën op weekende na kunnen rond werken.
Ik ben de langste werkzaam op de zaak en weet het meeste, zo werk ik op dit moment onze manager nog in oid.
.