In deeltijd zijn er veel studies te vinden maar dit heeft vaak wel wat voeten in de aarde wat betreft passend werk in die richting.
Dus ik zit eraan te denken om toch voltijd te doen, het enige probleem; ik ben ouder dan de gemiddelde student.
Namelijk 25.. dit voelt als een enorme drempel en de leeftijd dat ik dan ben afgestudeerd, 29, voelt ook erg oud
Ik vraag me af of het wel verstandig is om zo laat nog te beginnen, alles moet dan nog opgebouwd worden natuurlijk, qua werkervaring.
Kan ook niet gaan studeren en gewoon verder gaan met werken wat opzich ook prima is, al is dit niet in een sector met geweldige kansen voor de toekomst met het oog op automatisering.
Iemand op bokt een soortgelijke ervaring of situatie?
. Ondanks de zware studie heb ik er wel voor gekozen om veel werkervaring op te doen, waarschijnlijk doe ik er daarom een jaartje langer over maar ik sta wel sterker in mijn schoenen als ik klaar ben.
ik ben zelf nu op 27 afgestudeerd en heb op een vorige opleiding iemand in mijn klas gehad die in het eerste jaar 30 was. Ik zou zeggen laat het je vooral niet tegenhouden om te doen wat je wilt doen.
succes !