Ik ben op dit moment bezig met mijn bachelor studie en heb hiervoor deelnemers nodig voor mijn studie.
Het gaat om leeservaringen en zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen al naar gelang hoe snel men leest. De teksten zijn in het engels, dus enige beheersing van de engelse taal is wel nodig.
De enquete is anoniem, en er wordt alleen informatie verzameld die jullie zelf aangeven (in dit geval het email adres van degenen die het eindresultaat willen weten).
Belangrijk! Mochten jullie een foutje spotten of opmerkingen hebben over de enquête, stuur me even een pb. Anders is het effect wellicht weg of minder. Jullie zouden mij een groot plezier doen door te reageren met 'ingevuld' of iets dergelijks, zodat mijn topic zo af en toe een schopje krijgt.
Ik was bezig, maar toen ik na het 2e verhaal op next klikte, kreeg ik de melding om het antwoord in te vullen, maar hij had juist alle antwoorden gewist. Toen had ik er geen zin meer in...
Had inderdaad ook dat ik op next drukte (volgens mij bij het 3e verhaal) en dat ze toen allemaal opeens gewist waren.. Heb hem wel gewoon weer ingevuld en afgemaakt
Ohja, mochten jullie nog mannen kennen die het ook in willen vullen, graag! Bokt en mijn studiegenoten zijn (in dit geval helaas) nogal vrouwelijk haha.