Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kinke wat is jullie procedure met dat soort mensen, lijkt me inderdaad vaker als een keer voor te komen dat je de huid word volgescholden. En vooral dat met seks, ik werk voor mobiel en dan mag je hoge rekeningen gaan uitleggen aan de moeder op wiens naam het staat.. ja dat is ook altijd ff zoeken
Maar het valt reuze mee, iedereen is erg aardig en het is erg gezellig

We hebben toen als halve gare door die stad gereden, auto gevonden en raam ingetikt, kind zag al blauw maar was ok. Is nog hele discussie geweest over die rekening ook (na zijn gedrag wou ik de factuur ook niet meer laten vallen). Ik ben niet gelovig maar geloof dat ik toen wel gebeden heb.

poes schreef:Of klant die zichzelf uit de auto sluit, terwijl auto in de vlakke zon staat en zijn 2 jarige peuter erin zit, bij 35 graden. Man wou de ruit niet inkloppen want wou niet voor de kosten opdraaien. Dus ik gezegd dat een medewerker dan NU dat raam ging inslaan, wou hij de locatie van de auto ook niet meer geven![]()
We hebben toen als halve gare door die stad gereden, auto gevonden en raam ingetikt, kind zag al blauw maar was ok. Is nog hele discussie geweest over die rekening ook (na zijn gedrag wou ik de factuur ook niet meer laten vallen). Ik ben niet gelovig maar geloof dat ik toen wel gebeden heb.
. Ik zakte bijna door mn benen van het lachen. Vooral omdat je dan ook in de slager staat. Gelukkig kon iedereen er hard om lachen. 

Die bedreiging ook ik kan er met mijn hoofd echt niet bij. Die man van gister die zo naar mij deed heeft ook een staartje gekregen. Mail op moeten stellen met het hele verhaal en word intern heel goed opgepakt