Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sterkte! SdaphneS schreef:Ik zou kijken of je dichterbij je school kunt wonen.
Beide banen opzeggen en voor een lening bij duo gaan.
Je hebt zo te horen behoefte aan rust, dan moet je daar wel tijd voor hebben en met je huidige schema is dit niet te doen.
Een lening kun je altijd terug betalen en de rente is extreem laag. Er zitten meer voordelen dan nadelen aan in mijn ogen.
goeroe schreef:Je werkt twee volledige dagen in het weekend en krijgt neem ik aan zorgtoeslag, maar houdt desondanks te weinig over om je zorgverzekering en telefoon te betalen? Wat voor telefoon heb je wel niet?
Klinkt alsof je ergens iets drastisch zult moeten veranderen. Dat je moe bent lijkt me niet meer dan logisch.Sterkte!

goeroe schreef:Of juist totaal over de andere boeg, als je al 18 bent en nu nog 6 jaar naar school moet met 3 uur reistijd is dat behoorlijk heftig. Houd je dat zolang vol? Blijf je al die tijd dan bij je ouders wonen? Wat voor opleiding is het? Maak je als je het hebt afgerond wel een goede kans op een beterbetaalde baan en is dat dan ook vol te houden met je chronische ziekte? Met andere woorden, is het die 6 jaar op een houtje bijten wel waard?
Yenni schreef:goeroe schreef:Of juist totaal over de andere boeg, als je al 18 bent en nu nog 6 jaar naar school moet met 3 uur reistijd is dat behoorlijk heftig. Houd je dat zolang vol? Blijf je al die tijd dan bij je ouders wonen? Wat voor opleiding is het? Maak je als je het hebt afgerond wel een goede kans op een beterbetaalde baan en is dat dan ook vol te houden met je chronische ziekte? Met andere woorden, is het die 6 jaar op een houtje bijten wel waard?
De bedoeling is dat ik nog thuis blijf wonen.. Dichter bij school wonen is geen optie helaas
Yenni schreef:Omdat ik zelf mijn zorgverzekering en telefoon moet betalen en zonder inkomen zal dat niet gaan....