Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

isabellerode

Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 13:53

Hallo allemaal!

Op dit moment ben ik druk bezig met het schrijven van mijn scriptie. Dit doe ik voor een superleuk merk die paardenspullen verkoopt. Om dit goed te kunnen doen neem ik een enquête af bij paardensporters.Ik moet in totaal zo'n 400 enquêtes verzamelen en daarom is jouw hulp hard nodig! Wil jij weten voor welk bedrijf? Vul dan nu mijn enquête in, het kost ongeveer vijf minuten van je tijd.

Alvast super bedankt! Het valt niet mee om zoveel enquêtes te verzamelen dus het zou geweldig zijn als je tijd hebt om mijn enquête in te vullen!

Invullen kan via deze link:
https://docs.google.com/forms/d/1vidPg_ ... ested=true

Moderatoropmerking:
De enquête is na feedback aangepast, de link hierboven is naar de nieuwe versie.

LovingTweety

Re: Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:58

Is gedaan! Ik vind het altijd een heel fijn merk en gebruik het vaak :)

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 13:59

LovingTweety schreef:
Is gedaan! Ik vind het altijd een heel fijn merk en gebruik het vaak :)

Super, ben ik heel blij mee en fijn om te horen :)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:00

Sorrie, ik loop al heel snel vast, de genoemde opties bij de vraag welke associaties het merk bij me oproept zijn allemaal niet op mij van toepassing en ik kan niet verder als ik er niets invul.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:02

Marije_jiplover schreef:
Sorrie, ik loop al heel snel vast, de genoemde opties bij de vraag welke associaties het merk bij me oproept zijn allemaal niet op mij van toepassing en ik kan niet verder als ik er niets invul.

Geen probleem, bedankt voor je feedback. Helaas is het eigenlijk belangrijk om juist deze te toetsen. Mag ik vragen welke associaties je wel bij het merk vindt passen? Dan krijgen we meer inzicht in hoe het merk ook gezien wordt.

In ieder geval bedankt voor je tijd

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:06

Ingevuld.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:07

SusanH schreef:
Ingevuld.

Geweldig, Bedankt!

Ibbel

Re: Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:09

Interessant dat je wel kunt aangeven dat je je geslacht niet wilt opgeven, maar niet kunt aangeven dat je je leeftijd niet wilt geven :+

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:10

Ibbel schreef:
Interessant dat je wel kunt aangeven dat je je geslacht niet wilt opgeven, maar niet kunt aangeven dat je je leeftijd niet wilt geven :+

Hahaha Miscchien komt dat nog wanneer ook dat in het nieuws komt. heb je die behoefte zo sterk om dat niet in te vullen? Bedankt voor je tijd trouwens in ieder geval!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:14

isabellerode schreef:
Marije_jiplover schreef:

Geen probleem, bedankt voor je feedback. Helaas is het eigenlijk belangrijk om juist deze te toetsen. Mag ik vragen welke associaties je wel bij het merk vindt passen? Dan krijgen we meer inzicht in hoe het merk ook gezien wordt.

In ieder geval bedankt voor je tijd

ik had indd hetzelfde. ik bestel nooit wat van dit merk, past niet bij mij, pasvorm is niet wat ik zoek, afwerking is niet wat ik zoek.....maar ik kan er niks over ingeven. nu maar voor duur gekozen, omdat het enige was dat negatief te noemen is

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:14

Ik ken het merk maar meer ook niet. Heb er wel eens een dekje van gekocht. Maar v.w.b. rijkleding vind ik pasvorm en kwaliteit niet voldoende.
Het valt in hetzelfde (goedkopere) segment als Harry's Horse wat mij betreft met bijbehorende kwaliteit.
Had ik kleine kinderen, zou ik wat vaker bij QHP kopen denk ik.
Laatst bijgewerkt door Babootje op 09-04-19 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:15

Done {:}

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:16

Ibbel schreef:

Wat ik nog interesanter vond aan de geslacht vraag is het woordje meestal, doorgaans verander je niet per minuut van geslacht en als je al veranderd van geslacht is dat normaal voor goed O:) :D

Ingevuld 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:17

Babootje schreef:
Ik ken het merk maar meer ook niet. Heb er wel eens een dekje van gekocht. Maar v.w.b. rijkleding vind ik pasvorm en kwaliteit niet voldoende.
Het valt in hetzelfde (goedkopere) segment als Harry's Horse wat mij betreft met bijbehorende kwaliteit.

Ik ken(de) het merk helemaal niet :oo

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:17

Babootje schreef:

Bedankt voor je feedback!!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:18

Adelaide71 schreef:
Babootje schreef:

Ik ken(de) het merk helemaal niet :oo

Hahaha ohjeee

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:19

XxLiEsJuHhxX schreef:
Ibbel schreef:

Wat ik nog interesanter vond aan de geslacht vraag is het woordje meestal, doorgaans verander je niet per minuut van geslacht en als je al veranderd van geslacht is dat normaal voor goed O:) :D

Ingevuld 8-)

Hahah het doet toch wat stof opwaaien dat geslacht. Het wordt juist geadviseerd om de vraag zo te stellen. Er staat toch met welk geslacht identificeert u zichzelf het meest. Niet meestal toch?
Geweldig bedankt voor het invullen!!!
Laatst bijgewerkt door isabellerode op 09-04-19 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:20

Verval meestal in de voor mij bekende merken (die dus goed bevallen) en moet daardoor eerlijk bekennen dat ik de rest dan oversla :o

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:20

Adelaide71 schreef:
Verval meestal in de voor mij bekende merken (die dus goed bevallen) en moet daardoor eerlijk bekennen dat ik de rest dan oversla :o

Bedankt voor je feedback!!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:20

Ingevuld!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:23

isabellerode schreef:
Hahaha Miscchien komt dat nog wanneer ook dat in het nieuws komt. heb je die behoefte zo sterk om dat niet in te vullen? Bedankt voor je tijd trouwens in ieder geval!

Leeftijd ligt al veel langer gevoelig, veel langer dan geslacht. Maar daar zal jij te jong voor zijn om dat te weten ;) Het is gebruikelijker categorieën te hanteren (10-20, 21-30, 31-40, etc).

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:24

Adelaide71 schreef:
Done {:}

Dankjewel!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:24

Ibbel schreef:
isabellerode schreef:

Leeftijd ligt al veel langer gevoelig, veel langer dan geslacht. Maar daar zal jij te jong voor zijn om dat te weten ;) Het is gebruikelijker categorieën te hanteren (10-20, 21-30, 31-40, etc).

Dat denk ik! :)

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:26

IMJ schreef:
Ingevuld!

Dankjewel!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:29

Ingevuld.

Ik herken QHP altijd aan de leuke, kleurrijke printjes. Ik heb een halster en deken van dit merk. Helaas is mijn ervaring dat dekens van dit merk niet geschikt zijn voor paarden met een brede borst. Daarom kies ik nu voor andere merken.