Vanmiddag heb ik een telefonisch een gesprek gehad bij een uitzendbureau en nu heb ik een afspraak voor dinsdag (yay). Nu kreeg ik een bevestigingsmail hiervan en staat er onderin ook een link om daar alvast gegevens in te vullen zodat de arbeidsovereenkomst snel gemaakt kan worden.
Alleen.. hier heb ik nogal wat vragen bij. Naast de standaardgegevens (naam, adres etc.) worden ook het BSN-nummer en documentnummer gevraagd (en een scan van voor- en achterkant). Nu heb ik bij mijn eerdere baantje nooit beide nummers hoeven doorgeven voor zover ik kan herinneren. Daarnaast worden ook de bankgegevens gevraagd, naast het rekening nummer zelf wordt er ook om een scan van de bankpas gevraagd (waarop men dus ook het pasnummer kan zien).
Ik voel mij hier niet zo prettig bij om dit online in te vullen (beide nummers van ID-kaart, scan van bankpas e.d) en vraag mij af of iemand hier toevallig eens mee te maken heeft gehad? En zoja, is het normaal dat ze dit vragen?
Groetjes!
bij m’n bijbaantjes maar ook bij m’n echte baan. Groot bekend bedrijf, dus zal wel normaal zijn.