Vrijdag heb ik mijn evaluatie gehad op mijn werk. Ik werk hier nu een maand en ze zijn zeer tevreden over mij. Of beter gezegd,ze waren heel tevreden over mij. Altijd een positief kassa verschil, graag gezien door de klanten en ik leverde goed werk. Tot gisteren. Gisteren had ik een negatief verschil van 12 euro, daar moest ik niet mee inzitten want er hadden nog mensen aan mijn kassa gezeten. Iedereen kon de fout gemaakt hebben.
Natuurlijk blijft dat toch in je hoofd spoken. Dus extra opgelet vandaag om zeker geen fouten te maken. Helaas weer een negatief verschil, dit keer 18 euro. Waarschijnlijk een briefje van 20 te veel gegeven, ik weet het echt niet.
Wel weet ik dat Ik, juist doordat ik zo kort in dienst ben, verdacht word van diefstal... Ik weet dat ik niks gestolen Heb, ik werk hier heel graag, heb toffe collega's en aangename klanten. Stelen zit ook totaal niet in mijn aard.
Heeft er iemand een idee wat ik kan doen om te bewijzen dat dat geld echt niet in mijn zakken verdwijnt en hoe ik dus mijn baan kan redden?