Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xPabloBokt schreef:Vind dit wel een waanzinnig overtrokken reactie.. denk dat je dan 85% van het vulpersoneel eruit kunt schoppen om die reden.
Zou er desondanks even een gesprek over proberen aan te knopen met je leidinggevende.
xSCWx schreef:Ik kan me voorstellen dat als je al vaker niet FIFO heb gevuld je een officiële waarschuwing krijgt. Was dit de eerste keer?
xPabloBokt schreef:Vind dit wel een waanzinnig overtrokken reactie.. denk dat je dan 85% van het vulpersoneel eruit kunt schoppen om die reden.
Zou er desondanks even een gesprek over proberen aan te knopen met je leidinggevende.
eilleen333 schreef:In het kader van officiële waarschuwingen: ik zou de naam van de werkgever even weghalen, want smaad of laster is sowieso een officiële waarschuwing waard
xmcw schreef:eilleen333 schreef:In het kader van officiële waarschuwingen: ik zou de naam van de werkgever even weghalen, want smaad of laster is sowieso een officiële waarschuwing waard
Ik vertel hier alleen maar wat er gebeurd is toch? Er zit geen boosheid in van mij hoor, alleen teleurstelling naar mezelf. Er staat ook niet welke vestiging, dus valt dit dan nog steeds onder smaad of laster?
xmcw schreef:Destination schreef:Ach joh, kan gebeuren! Heeft jouw collega ook een officiële waarschuwing gehad?
Nee zij heeft geen waarschuwing gehad. Ik heb langer gewerkt dan zij, maar ik word alleen uitbetaald voor wat er op mijn rooster staat terwijl ik ruim 1,5 uur langer gewerkt heb.