Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Unique6 schreef:Ik ben helaas ook blijven zitten. Ik ben van gymnasium overgestapt naar het vwo. Ik ga nogmaals NG met wiskunde a, aardrijkskunde en Duits doen. Ipv Latijn doe ik er nog economie bij.
DaniqueM schreef:Ik ook! Ben afgelopen jaar blijven zitten en doe dus nog een keer de vierde. Ik heb n&g en n&t gecombineerd met Frans, natuurkunde,scheikunde, biologie en wiskunde B.
Unique6 schreef:Over twee weken pas. Precies, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik heb er vrede mee dat ik blijf zitten. Anders zou ik met een hoop gaten in mijn kennis overgaan naar het vijfde jaar en alsnog blijven zitten (of heel hard mijn best moeten doen), maar naast school heb ik ook nog andere dingen te doen.
DaniqueM schreef:Ik heb volgende week nog vakantie en daarna moet ik weer beginnen. En inderdaad nieuwe ronde, nieuwe kansen. Was volledig mijn eigenschuld dat ik bleef zitten. Ik heb ook dezelfde vakken gehouden.
), NLT. Weten jullie jullie klassen en rooster al, mensen die nog 2 weken moeten wachten? Ik niet, en ik.kan.niet.meer.wachtennnn