Voor mijn bachelorscriptie in het kader van de opleiding Criminologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam doe ik onderzoek naar GPS-tracking van kinderen. Ik hoop er middels dit onderzoek achter te komen of er ouders zijn die al gebruik maken van een GPS-tracking product om hun kind te volgen/vinden of hier in de toekomst voor open zouden staan. Jullie kunnen mij (als je dus ouder bent van een kind tussen 0-15 jaar) enorm helpen door onderstaande enquête in te vullen! Het duurt ongeveer 10 minuten en in ruil hiervoor eeuwige dank en liefde en hoefjes!
Nu heb ik zelf geen eindeloos netwerk van ouders met kinderen, dus mensen die dit wel hebben, zouden jullie het willen delen?
Begonnen, maar gestopt omdat het op mijn telefoon heel vervelend invult. Als ik er aan toe kom morgen op de pc even doen.
Heb alleen wel heel sterk de neiging om gewoon eens/oneens voor die stellingen zelf in te vullen, in plaats van te beoordelen of dat een reden is voor het niet gebruiken van zo'n tracker.
Begrijpelijk. We hebben geprobeerd het zo telefoon-vriendelijk mogelijk te maken, maar echt geweldig is het inderdaad niet .
Goede opmerking, even nadenken of we dat nog kunnen verduidelijken! Een dikgedrukte reminder bovenaan, of iets in de stelling zelf?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-05-17 22:41
Kan hem niet verder invullen. Ik heb namelijk geen idee wat de kosten zijn, en hoe het bijvoorbeeld bevestigd wordt, dus of het wel of niet makkelijk is af te doen. Daar zou ik eventueel wel nvt in kunnen vullen. Maar ik weet het gewoon niet. Ook was ook sommige vragen in plaats van nvt, de optie weet niet/geen mening een betere geweest. Ik heb gewoon geen mening over of het betaalbaar is of niet, omdat ik niet weet wat de kosten zijn.
Het is gewoon voor iedereen, België, Frankrijk, maakt niet uit
Welk stuk kon je niet verder? Dan ga ik daar direct naar kijken.
Je moet je provincie invullen en zonder dat kun je niet verder.
ZoZenn
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-17 08:16
Sizzle schreef:
ZoZenn schreef:
Het is gewoon voor iedereen, België, Frankrijk, maakt niet uit
Welk stuk kon je niet verder? Dan ga ik daar direct naar kijken.
Je moet je provincie invullen en zonder dat kun je niet verder.
Ohh dat bedoel je, goede opmerking! Ik zal een optie 'overige' toevoegen.
kwita
Geplaatst: 04-05-17 08:40
ik heb hem ingevuld, en de reden waar ik het gebruik is op mijn werk....daar kun je de doelgroep mee uitbreiden. Werkt ook perfect bij mensen die door beperkingen en ziektes als dementie dwalen en verdwalen. dat voorkomt grootscheepse zoekacties en werkt simpel en eenvoudig!
Ik denk dat mijn zusje van 14 gek zou worden, vind het wel een mega inbreuk op de privacy hoor. Tot 10 jaar kan ik me er nog iets bij voorstellen maar daarna is het meer bespioneren dan veilig stellen voor mijn gevoel
Maar ik ben geen ouder dus zal hem ook niet invullen
Riddershow
Geplaatst: 04-05-17 09:49
Ik heb hem ingevuld. Ik heb bij vragen waar ik geen kennis over heb, n.v.t. ingevuld en ik woon zelf over de grens bij gelderland... dus maar gelderland ingevuld.