Ik zit nu te kijken naar een nieuwe schooltas.
Ik neb op dit moment een handtas met kleine handvaten en een lange schouderband(zo schuin om je nek) (dus hij kan om je arm hangen maar je ken hem niet met de handvaten even over je schouder gooien).
Ik wilde zo een fjallraven rugzak, omdat als ik (vooral) meiden daarmee op hun rug zie lopen ik het wel leuk vind omdat ie niet zo groot is, want een grote grijze eastpak rugzak over mn schouder hangen dat vind ik mezelf niet staan. En dat mag toch ook een beetje meespelen
Ik heb ook een kleinere rugzak gehad (goedkoop, maar ging sneller kapot) met bloemen/jungle print, en die vond ik wel weer leuk. Ook omdat die niet te groot is.
Als je het hebt over handtas zou ik wel graag willen dat ie dichtkan met een rits, en dat ik dus wel zo grote handvaten heb zodat die over mn schouder kunnen. (Ik hoop dat je me begrijpt
) En voor beide tassen geldt, dat ik graag wel kleinere vakjes heb. Nietveel, maar om dingen voor het maandelijkse feestje ('feestje' uche) in te doen bijvoorbeeld.
Zouden jullie mee willen denken en ervaringen willen delen over welke jullie hebben?
Groetjes x
Gebruik hem alleen niet voor school haha
Sorry, kan je niet echt wat anders aanraden, want ben al jaaren trouwe aanhanger van Eastpak haha
bij ons was Eastpak hetgene wat je moest hebben iig. Ik had er verschillende van, met kleurtjes, een schoudertas.. gebruik ze nu nog steeds met vakanties enzo
maar voor naar mijn werk (laptop, spullen) heb ik een Freitag tas. En eerlijk, als die ooit slijt koop ik meteen een nieuwe. Was niet goedkoop mara dan heb je wel wat
alle zooi die wij moesten meesjouwen...Dik werkboek hier, nog dikker boek daar
Per vak minimaal 1 schrift, bij sommige talen meer want de een voor de oefeningen de andere voor de grammatica etc. En dan was je drinken bij je boeken hebben niet praktisch....
Ik vind hem voor dagen waarop je echt veel boeken in je tas moet hebben eigenlijk te klein, maar dat heb ik bijna nooit... Dus te groot is ie zeker niet