Taaltest: 1 foutje maar! Ik had verleenD geschreven in plaats van verleenT bij een zin. Maar ik wist al bij het inleveren dat het fout was.
Gesprek: Waren ze enthousiast over! Alleen word ik als 'te duur' bestempeld. Ze hebben namelijk kandidaten die al in het bezit zijn van de vereiste WTF diploma's en ervaring hebben in de verzekeringsbranche.
Dus niet 40 uur werken + mijn avonden en weekenden verpesten door te studeren
Ik was zooo ontzettend bang dat ik niet meer naar series zou kunnen kijken!!! Ik volg momenteel 21 series! En wil die gewoon na werktijd verder kunnen kijken ipv te moeten studeren
Ik ga voor het gesprek van woensdag en dus het baantje van 32 uur per week zonder studeerellende
Ik heb echter ook nog een aantal lopende sollicitaties, dus die wacht ik ook af. Wel vervelend als ik woensdag al gelijk moet tekenen. Ze willen namelijk dat ik mijn identiteitsbewijs + bankpas meeneem. En dan de week daarop gelijk beginnen. Maar goed, wie weet word ik wel niet aangenomen en kan ik me richten op mijn andere nog lopende sollicitaties (met hoger salaris). Nog bedankt voor alle steun

p.s. OMG!!! Zo opgelucht!!! Er komt dinsdag een nieuwe serie uit! Ik MOET die kijken!!! Les voor mezelf: Geen banen zoeken die aangeven dat ik een gerichte vakopleiding moet volgen, en ook geen banen waarbij je na 18:00 moet werken.
Die zijn vast ontzettend trots op je dat je zo profiteert van ze