Afgelopen week zijn we met wat nieuwe vakken gestart op onze school/studie. Een hiervan is Duits,
hartstikke prima alleen het is niet mijn sterkste vak. Er wordt van ons verwacht dat we aan het einde van het blok een aardig niveau hebben. Goed genoeg voor een mondeling/ presentatie en uiteindelijk ook een zakelijke brief.
Ik heb al heel lang geen Duits gehad, en de meesten in mijn klas wel, dus ik zou graag snel wat beter willen worden. Nou is natuurlijk de beste optie een tripje naar Duitsland om daar een paar weken te vertoeven, maar die mogelijkheid heb ik helaas niet
. Daarom zou ik naast m'n zes uur Duits per week ook nog wat films of series willen kijken, misschien dat de feeling dan wat sneller komt
Dus bij deze de vraag of mensen nog aanraders te hebben, het hoeven geen kinderprogramma's te zijn, zolang het maar redelijk te volgen is. En een klein beetje entertainend zou ook wel prettig zijn
Ik hoor het graag, alvast bedankt voor de moeite

Om 19.15 is op Vox bijvoorbeeld Hot oder Schrott - Die Allestester. Dan worden er verschillende producten getest door verschillende mensen. (Klinkt zo wat suffer dan het is
Wie zei dat Duitsers geen humor hebben?
Jaaaa! Echt geweldig is dat!
)