Nu ben ik op kosten van de baas begonnen aan een interne opleiding verpleegkundige. Deze opleiding word gegeven door ncoi/scheidegger (ik heb er al schijt-egger van gemaakt

Ik begon er aan met heel veel zin maar de opleiding liep totaal niet. Praktijk les dagen leken nergens op. geen materialen aanwezig of geen poppen om op te oefenen.
Steeds veranderd er van alles je weet totaal niet waar je aan toe ben.
Er is nog veel meer gebeurd maar dat is te veel om op te noemen.
In de zomer vakantie hebben ze gewerkt aan het op orde krijgen van de opleiding en het voldoen aan de eisen van de inspectie.
Voor de zomervakantie had ik zo iets van ik kap er mee. Laten ze die rot opleiding maar in hun $#@%_/÷ stoppen.
Maar als ik stop moet ik de opleiding betalen a 4500 euro. Ik heb daar ook voor getekend ik sta daar ook wel achter. Echter sta ik daar alleen achter als ze me een goede opleiding hadden aangeboden. Als me opleiding gewoon goed was zou ik geen reden hebben om te stoppen.
Nu had mijn zorginstelling waar ik werk zo iets van. Ncoi moet het beter voor elkaar gaan maken anders zouden ze stoppen met de opleiding.
Ncoi heeft ondertussen hun best gedaan. Dus ik vandaag met frisse tegenzin er tegen aan. Gelijk klopte er al weer van alles niet. Heb vanmiddag 6 keer aan de telefoon gehangen. En krijg al weer helemaal de $£#¥@¥# van ze.
Het liefste zou ik stoppen maar 4500 euro betalen is geen optie.
mag een werk gever dat eisen ook bij zo'n poedersuiker opleiding.