Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

mingming schreef:Ik weet niet waar je stage plek is, maar je kan ook via sites als kamernet ed zoeken. Verder inderdaad daar in de supermarkt een briefje ophangen en kijk eens of ze een facebook groep hebben van het dorp/stad?

Zal nog even voor je denken, maar buiten alle campings in de omgeving zit hier niet zoveel... Marie111 schreef:Ben je lid van een kerk? Je zou een oproepje in het plaatselijke kerkblaadje kunnen plaatsen voor een gastgezin / waar je in de kost kunt.
En inderdaad toch bij de plaatselijke supermarkt.
davinci2412 schreef:Via Airbnb iets in de buurt zoeken. Dat heb ik ook gedaan toen ik in belgie stage moest lopen
Shirley schreef:Misschien weten ze op je droomplek ook wel een plekje waar je 's nachts kunt dromen?
secricible schreef:Als je even aangeeft in een PB wat je op het briefje wil, wil ik wel een briefje in de supermarkt in Beneden-Leeuwen ophangen voor je, daar doe ik iedere vrijdag boodschappen![]()
Hier komen gaat helaas niet lukken, maar briefje ophangen is een kleine moeiteZal nog even voor je denken, maar buiten alle campings in de omgeving zit hier niet zoveel...
xSwanHeart schreef:Kijk ook eens naar facebookgroepen voor de omliggende plaatsen. Voor Tiel zijn er bijvoorbeeld al best wat weggeefhoeken/marktplaatsen. Daarop zou je best een oproepje kunnen plaatsen.
En daarnaast inderdaad kamernet goed in de gaten houden. Ik weet niet of Wageningen te ver weg is, maar dat is een studentenstad, dus daar zijn sowieso wel kamers te vinden. Voor de kleinere dorpjes kan het lastiger worden, maar ook daar komt wel eens wat vrij
_xDyan schreef:Shirley schreef:Misschien weten ze op je droomplek ook wel een plekje waar je 's nachts kunt dromen?
Moet ik inderdaad nog even vragen, maar vind dit zo moeilijk, straks vinden ze het vervelend dat ik dit vraag![]()
Zij hebben ook veel liever een fitte stagiaire dan dat je er doodop aankomt door een lange reistijd, ze willen vast met je meedenken