Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gillbo schreef:Wat wil je? Je bent 21 je hebt vast weleens iets gezien wat je leuk vind.
Die pijn in je lijf, weet je hoe dat komt? anders eens een fysio of osteopaat bezoeken. Slechthorendheid kan vaak wel wat aangedaan worden.
Het is wel lastig, staan gaat niet, bellen ook niet. Ben je handig met een computer?
Welke opleiding ga je doen? Misschien dat je iets in die beroepsgroep kan gaan doen?
Studeer je in een grote stad?Misschien een studenten uitzendbureau?
Ik sta er zelf ook bij ingeschreven en zie regelmatig leuke bijbanen voorbij komen. GrumpyCat schreef:Je zou eens kunnen kijken bij YoungCapital (https://www.youngcapital.nl/). Dat is een (studenten) uitzendbureau die verschillende soorten vacatures heeft voor studenten.Ik sta er zelf ook bij ingeschreven en zie regelmatig leuke bijbanen voorbij komen.
mirthheee schreef:Gillbo schreef:Wat wil je? Je bent 21 je hebt vast weleens iets gezien wat je leuk vind.
Die pijn in je lijf, weet je hoe dat komt? anders eens een fysio of osteopaat bezoeken. Slechthorendheid kan vaak wel wat aangedaan worden.
Het is wel lastig, staan gaat niet, bellen ook niet. Ben je handig met een computer?
Welke opleiding ga je doen? Misschien dat je iets in die beroepsgroep kan gaan doen?
Studeer je in een grote stad?Misschien een studenten uitzendbureau?
Pijn in mijn lijf weet ik waar het vandaan komt, ben ervoor naar de fysio geweest maar meer kan er niet aan gedaan worden. Voor de slechthorendheid: ik heb natuurlijk gehoorapparaten, maar toch werkt dat heel onprettig. Ik heb net mediavormgeving afgerond en ik ga communicatie en mediadesign doen. Wat ik graag zou willen doen is iets met boeken, maar in principe is alles goed, denk dat ik niet al te kieskeurig mag zijn.
Gillbo schreef:Accepteer nooit zomaar pijn in je lijf die je zo beperkt.
Het is niet normaal dat je maar zo kort kan staan. Ik raad je echt aan omdat eens serieus goed uit te laten zoeken.
Ik had veel baat bij een osteopaat, er is veel meer dan alleen fysio
moonfish13 schreef:Gillbo schreef:Accepteer nooit zomaar pijn in je lijf die je zo beperkt.
Het is niet normaal dat je maar zo kort kan staan. Ik raad je echt aan omdat eens serieus goed uit te laten zoeken.
Ik zal je uit de droom helpen Gillbo: soms kun je er nou eenmaal niks veranderen.
. Vaak zoeken ze in (studenten)steden nog studentassistenten? Dan ben je een 'assistent' van een professor of van de administratie. Daarnaast zou je kunnen kijken of je als surveillant kan werken bij tentamens? Meestal vallen de tentamens van het HBO later dan die van de uni. Succes! moonfish13 schreef:Gillbo schreef:Accepteer nooit zomaar pijn in je lijf die je zo beperkt.
Ik zal je uit de droom helpen Gillbo: soms kun je er nou eenmaal niks veranderen.